Oficialul BMW a menționat în discursul ținut pe 7 septembrie că grupușl său numește domeniile care caracterizează mobilitatea viitorului ACES (Automated, Connected, Electrified, și Services) și că acestea sent elementele-cheie din strategia companiei. După ce a început testele mașinilor electrice încă din 2008 cu Mini E și a integrat în BMW i3 întreaga experiență câștigată pentru a îl transforma într-unul dintre cele mai vândute modele cu propulsie 100% electrică, grupul BMW a ajuns la performanța de a livra peste 100.000 de vehicule electrificate (electrice și hibride) către clienții din întreaga lume.

De asemenea, Harald Krüger a anunțat că până în 2025, grupul bavarez va avea în portofoliu 12 modele complet electrice și alte 13 hibride. La ediția din acest an a IAA din Frakfurt, care îbcepe săptămâna viitoare, va fi prezentat un concept al unui viitor Mini electric care va ajunge pe piață în 2019, dar și un prototip al unui vehicul electric care va avea patru uși care se va încadra „între i3 și i8”. De altfel, la IAA 2017, BMW AG anunță cea mai puternică ofensivă de noi modele din istoria companiei.