Grupul austriac a investit peste 200 de milioane de dolari in productia de bere. Prin achizitii succesive si cu un program de investitii bine structurat, BBAG a devenit in anul 2000 lider in piata ca volum al vanzarilor. Presedintele grupului austriac in Romania, Werner Schneidhofer, sustine ca BBAG urmareste de mai mult timp sa devina lider in productia si vanzarea berii pe pietele din Europa Centrala si de Est. El spune ca piata romaneasca are o valoare de vanzari de 500-600 de milioane de dolari pe an si in viitor piata se va reaseza prin fuziuni si achizitii.
In Romania, BBAG detine grupul Brau Union, din care fac parte fabricile de bere de la Arad, Craiova, Constanta, Reghin, Miercurea Ciuc, Grivita si Haber International. Ultimele trei capacitati de productie au fost preluate in anul 2000 de la Brewery Holdings Limited. BBAG vinde in prezent aproximativ 4,5 milioane de hectolitri de bere, majoritatea centrate pe segmentele de piata mediu si inferior. Dupa achizitia Brewery Holdings, BBAG a devenit lider pe segmentul inferior al pietei, care reprezinta 56,5% din total. BBAG este cel mai mare producator de bere din Austria, unde detine o cota de piata de 55%, precum si importante cote pe pietele est-europene: 25% in Ungaria, 8% in Polonia. Pe piata romaneasca, BBAG are concurenta puternica, prin firme de renume ca Interbrew, SAB si Efes. Managerul concernului BBAG crede insa ca in urmatorii ani piata berii se va structura pe niveleuri calitative.