Magazinul, deschis în regim de franciză, ocupă 81 de metri pătraţi. Valoarea investiției depășește 200.000 de euro. Aceasta este a doua încercare a Romaniţei Iovan de a vinde Escada în România, după ce în urmă cu cinci ani a trăit experienţa falimentului cu acest brand; primul Escada din țară a fost deschis în 2002, pe Calea Victoriei, dar în 2007 Iovan a preferat să închidă magazinul și să renunțe la contractul de franciză.

Escada este un grup inernaţional de fashion, deja prezent în aproximativ 60 de ţări. Pieţele principale de vânzare sunt America, Europa şi Asia. Escada este un brand internaţional de lux pentru haine (Escada Couture şi Escada Sport), accesorii (genţi, pantofi şi accesorii din piele), parfumuri, ochelari şi haine pentru copii.

În 2009, Megha Mittal, nora magnatului indian al oţelului, stabilit la Londra, a cumpărat întreaga afacere Escada, drepturile asupra brandurilor, centrele de producţie şi reţeaua de distribuţie, pe care le-a relansat sub un nou concept: magazinele nu mai creează acea impresie de opulenţă intangibilă, suprafeţele sunt mai mici şi mult mai familiare pentru a-i atrage nu numai pe iubitorii acestui brand, dar şi pe toţi iubitorii de modă. Unitatea Escada din Munchen, Germania, creată după noul concept, şi-a dublat vânzările, în condiţiile unei suprafeţe pe jumătate faţă de vechiul magazin.

Firma Romanitza Con-Prest, care operează Casa de Modă Romanitza, a înregistrat în 2010 un profit net de aproximativ 28.500 de lei (aprox. 6.500 euro), la o cifră de afaceri de 1,9 milioane de lei (aprox. 437.000 euro).

Noul Escada se alătură, în complexul The Grand, altor branduri de lux precum Valentino, Louis Vuitton, Ermanno Scervino, Alfred Dunhill, Rolex, Davidoff, Saint Maurice, Vilebrequin, Sartoria, Man Undewear, Chateau, Elysee, Stefanel, Avant Premiere, Yokko şi altele.