Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Tudor Țiboc, Quickmobile: «Deschidem un espresso bar în Germania şi intrăm pe alte segmente de business»

Autor: | | 0 Comentarii

Tudor Țiboc, omul de afaceri care controlează unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, gadgeturi și accesorii din România, investeşte sume importante în afaceri noi, atât în ţară, cât şi în străinătate.

După 12 ani de la în­fiin­ţare, Quickmobile a devenit unul dintre magazinele online de referinţă da­torită portofoliului extins şi a dis­ponibilităţii produselor în stoc. Un exemplu este legat de produsele Apple. Deşi România nu se află niciodată în primele două valuri de livrări efectuate de producătorul american, Quickmobile aduce cel mai repede, în premieră pe piaţa locală, modelele iPhone.  Întregul grup Quickmobile a cunoscut o evoluţie pozitivă în prima jumătate a acestui an. Astfel, în primul semestru din 2017, afacerile Quickmobile au ajuns la 20 de milioane de euro, iar până la finalul anului ţinta este de 50 de milioane de euro. „Una dintre cele mai mari provocări ale pieţei pe care activăm o reprezintă competiţia dură din partea multinaţionalelor, care îşi permit o politică susţinută de pierderi ani la rând, transpusă în preţuri cât mai mici, în vederea acaparării cât mai multor clienţi. Jucătorii locali sunt limitaţi din acest punct de vedere. Practic, în timp ce multinaţionalele îşi permit să meargă pe pierderi în decursul a mai multor ani, o companie locală nu-şi permite acest lucru nici măcar un an, întrucât întreaga sa activitate se bazează pe profitul operaţional“, spune Tudor Ţiboc.

Afaceri noi

Familia Ţiboc deţine afacerile QuickMobile, Sole Luxury Boutique, Brewtiful şi Sprijina.ro. Atât Quickmobile, cât şi Sole Luxury Boutique au înregistrat afaceri în creştere anul trecut. Investiţiile au vizat lărgirea gamei de produse şi un proces de rebranding. „Anul trecut, am lansat noul magazin Quickmobile, mult mai intuitiv, mai prietenos cu utilizatorii, navigarea pe site fiind foarte rapidă, iar produsele sunt listate pe categorii clare şi uşor de accesat“, spune Ţiboc. Oferta de produse a fost extinsă, ajungând la un total de 212 brand-uri tech şi lifestyle, precum Garmin, Harman Kardon, Xiaomi sau Polaroid, din care 30%  au fost atrase în ultimul an. Clienţii au la dispoziţie peste 5.000 de produse, din care 800 sunt telefoane şi tablete, 500 sunt gadget-uri, iar 3.700 sunt accesorii. 

În ceea ce priveşte afacerea Brewtiful, omul de afaceri din Baia Mare intenţionează să investească în noi locaţii, una dintre acestea fiind peste graniţe. În urmă cu aproape un an şi jumătate, Tudor Ţiboc a pus bazele conceptului de business Brewtiful. Este vorba de primul espresso bar „retail-in-retail“ din România, care oferă o cafea premium, creat special pentru retailerii care vor să-şi crească numărul de clienţi şi să îi fidelizeze pe cei existenţi. Acesta a fost inaugurat oficial în octombrie 2016, în urma unei investiţii de 350.000 de euro. „Este un business în care credem şi pe care dorim să îl creştem. Până la finalul anului vom ajunge la zece locaţii, una dintre ele fiind în afara ţării, în Germania. Anul 2017, este anul în care am planificat intrarea pe noi nişe de activitate, iar Brewtiful a fost doar primul pas în acest sens. Ne gândim să investim şi într-o micro berărie şi ciocolaterie artizanală, la fel, cu produse de calitate premium, şi prin intermediul cărora ne putem diferenţia de multinaţionale. În continuare, credem cu tărie în calitatea unui produs, şi în impactul pe care aceasta îl poate avea asupra consumatorului final“, a precizat Ţiboc. 

Tot anul acesta, Tudor Ţiboc a preluat  Clubul Sportiv Simared de kaiac-canoe, din Baia Mare, cu scopul de a-l revitaliza. „Până în primăvara anului 2018 vom investi aproximativ 500.000 de euro pentru dezvoltarea acestuia. Este un club cu tradiţie şi tocmai din motivul de a nu fi părtaşi la dispariţia lui am luat această decizie. Sperăm că prin intermediul acestei achiziţii vom reuşi să sprijinim acest sport cu tradiţie pe plan local, naţional şi internaţional“, a afirmat omul de afaceri. O altă afacere pe care o are în plan Ţiboc este o platformă online de sănătate care urmează să fie lansată în această toamnă, investiţia iniţială fiind de 500.000 de euro. 

 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro