Trebuie să culeagă informația și să o prelucreze în așa fel încât să fie pe înțelesul celui care o citește. Nu e lucru greu, dar nici ușor. Mai ales pentru o publicație de business, care îi are printre cititori atât pe micul comerciant din piața Obor cât și pe economistul-șef al unei bănci sau chiar pe guvernatorul BNR. Diversitatea publicului este cea care a făcut din Capital una dintre cele mai profesioniste publicații din România ultimului sfert de secol. Pe această cale țin să vă mulțumesc vouă, cititorilor revistei, ai site-ului capital. ro, telespectatorilor emisiunii Capital TV și, mai nou, celor care ne urmăresc pe Facebook. La începuturi, în anii ’90, aveam doar print. Toate resursele erau focusate spre a oferi informație relevantă și folositoare într-o perioadă de tranziție a economiei românești. Pe atunci, să obții cifre era aproape o misiune imposibilă, așa cum spun foștii colegi, care reușeau număr de număr să aducă în atenția cititorilor studii de piață, infografii și analize exhaustive. Adică, să construiască o adevărată școală de business. Timpul a trecut, iar odată cu el platformele de informare s-au diversificat tot mai mult. Concurența a fost acerbă, și uneori chiar neloială, apelând la diverse metode neortodoxe (inserturi, cd-uri, raportări false etc) pentru a-și vinde produsul. Cu pierderi însemnate, Capital și-a păstrat onestitatea. Și continuă să o facă, oferindu-vă vouă, cititorilor, presă economică de calitate. Acum, la aniversarea celor 25 de ani de la prima apariție, pe lângă mulțimiri, vă promit că vom continua să facem tot ce ține de noi să fim și mai buni decât am fost.

Ciprian Mailat, redactor șef