De la startul programului, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales înlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, şi doar 3% au optat pentru un alt model Samsung Galaxy. Compania estimează că programul de înlocuire se va finaliza cu succes până la începutul lunii octombrie, conform anunțului Samsung Electronics, citat de Agerpres.Practic, toţi clienţii Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitând schimbarea dispozitivului, precum şi o actualizare a software-ului care a setat limita maximă de încărcare a bateriei la 60%.

'Toţi utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmări noul simbol cu baterie verde şi un pătrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura că deţin un produs nou. Pentru mai multe detalii şi întrebări, pot vizita oricând site-ul Samsung.com', afirmă David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa. În perioada de înlocuire, Samsung a îndemnat toţi utilizatorii Galaxy Note7 din Europa să îşi închidă dispozitivele şi să le schimbe prin programul dedicat. Un sondaj paneuropean arată faptul că încrederea consumatorilor în Samsung rămâne ridicată. Studiul realizat pe un eşantion de 5.000 de consumatori din Marea Britanie, Germania, Franţa, Spania şi Italia arată că majoritatea acestora (61%) nu simt că procesul de înlocuire a smartphone-ului Galaxy Note7 a schimbat percepţia faţă de brandul Samsung, iar 15% au declarat că au mai multă încredere în reputaţia acestuia.
Publicaţia britanică The Telegraph a scris, marţi, că telefoanele care înlocuiesc modelul Samsung Galaxy Note7 se pot încălzi şi pot avea şi ele de suferit din cauza bateriilor, potrivit reclamaţiilor unor clienţi, ceea ce alimentează îngrijorările cu privire la soluţia găsită de companie în privinţa telefoanelor cu probleme. Unii utilizatori au reclamat faptul că modelul înlocuitor de Note 7, pe care Samsung l-a pus la dispoziţia clienţilor în timpul procesului de rechemare desfăşurat la nivel mondial şi început luna trecută, îşi pierde repede energia, chiar şi atunci când se încarcă, şi devine neaşteptat de fierbinte. Compania a anunţat că a primit astfel de plângeri de la consumatori din Coreea de Sud. Nu se cunoaşte deocamdată câte aparate sunt afectate sau dacă astfel de probleme au apărut şi în alte ţări, menţionează The Telegraph.

Vânzările modelului Note7 vor reîncepe în Europa, la 28 octombrie, potrivit Daily Express. În data de 2 septembrie, compania sud-coreeană a oprit voluntar vânzările şi livrările Galaxy Note7, după ce o investigaţie a arătat o problemă izolată la bateriile provenite de la un anumit furnizor.