Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

IT & C

Black Friday și 8 Martie, cele mai bune evenimente pentru cumpărăturile online

Autor: | | 0 Comentarii

Luna decembrie se află în top 3 luni în care românii fac cele mai multe cumpărături online, pe primul loc fiind luna noiembrie, marcată de evenimentul Black Friday, iar pe locul doi luna martie, luna femeii, potrivit unui comunicat de presă al PayU, un furnizor global de servicii de plată pentru companii.

În total, în sistemul PayU, s-au realizat aproximativ 951.000 de tranzacţii online în valoare de peste 246 milioane de lei. 

"Este mai simplu, mai rapid şi mai sigur să plăteşti online, iar acest lucru s-a văzut din nou la finalul anului, când românii au cumpărat online de aproximativ 8 milioane de lei pe zi. Acest lucru ne indică faptul că promoţiile şi achiziţiile contextualizate definesc comportamentul de cumpărare al românilor în online", declară Marius Costin, Country Manager PayU România. 

Cel mai scump coş online de cumpărături a ajuns la 75.000 lei (asigurări), urmat pe locul al doilea de o tranzacţie în valoare de 62.000 lei pentru licenţe antivirus şi, pe locul al treilea, de o tranzacţie de 49.000 lei pentru achiziţie aur. 

Potrivit comunicatului, 8 din 10 persoane care cumpără online aleg plata cu cardul, având o valoare medie a coşului de cumpărături de aproximativ 260 lei. 

"Cardurile cu rate câştigă din ce în ce mai mult teren. În luna decembrie, în sistemul PayU România, 2 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate. Metoda de plată aleasă este şi un indicator al comportamentului de consum în online: valoarea medie a coşului de cumpărături plătit în rate a fost de aproximativ trei ori mai mare comparativ cu o plată integrală cu cardul, ajungând la peste 630 lei", a adăgat Marius Costin, Country Manager PayU România. 

În luna decembrie, 50% dintre plăţile înregistrate din alte ţări în magazinele online din România s-au îndreptat către bilete de avion, urmate de servicii telecom (14%). 

PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile. 

În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days şi alţii. 

La nivel global, PayU Group operează în 17 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online. 

AGERPRES

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

PlayTech

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.