Parolele dificil de reţinut sunt o bătaie de cap pentru utilizatorii privaţi, dar la VW, care face eforturi pentru a economisi bani în urma scandalului emisiilor, problema afectează profiturile companiei. Un email recent transmis către aproximativ 70.000 de angajaţi de la fabricile Volkswagen din Wolfsburg menţionează costul ridicat pentru contractarea unui serviciu extern de asistenţă care să ajute angajaţii atunci când îşi uită parolele.

Conducerea celui mai mare producător auto european le solicită angajaţilor să se bazeze mai degrabă pe aplicaţiile interne decât pe solicitarea asistenţei prin telefon. Aplicaţiile interne sunt disponibile din septembrie 2014 şi pot fi folosite de către angajaţi pentru resetarea parolei fără ajutor uman, evitând costurile suplimentare, a anunţat publicaţia 'Wolfsburger Nachrichten'.

Volkswagen face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel. Şefii VW au anunţat că provizioanele de 6,7 miliarde de euro alocate, în septembrie, pentru rezolvarea scandalului emisiilor, nu vor fi probabil cheltuite integral pe rechemările la service, dacă soluţia adoptată în Germania pentru repararea maşinilor va fi acceptată pe plan global. Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. (Sursa: Agerpres)