PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Retail

Norbert W. Scheele, C&A: ”Românii sunt clienți inteligenți. Știu exact ce vor și cât de mult sunt dispuși să-și petreacă timpul la shopping”

Autor: Ilinca Pop | luni, 25 ianuarie 2016 | 0 Comentarii

Piața românească de modă s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani, nume internaționale venind aici și investind masiv. În competiție cu brandurile românești, s-au creat rețele puternice, asemenea celor din Europa de Vest.

”Toți marii retailerii de fashion au o rețea de magazin în România, lucru care face piața foarte dinamică și extrem de competitivă. Românii sunt la modă și extrem de selectivi cu privire la ținutele lor. În plus, este vital pentru ei ca achiziționarea de articole vestimentare să se încadreze în triunghiul virtual format din preț, calitate și actualitate. Ei nu vin în magazin fără o țintă în minte și sunt clienți inteligenți, stiu exact ce vor și cât de mult sunt dispuși să-și petreacă timpul la shopping”, spune Norbert W. Scheele, directorul C&A pentru Europa Centrală şi de Est. Și, tocmai această abordare are o influență considerabilă asupra pieței de modă din România.

Punctual, Norbert W. Scheele mai spune că brandul pe care îl reprezintă a făcut ”progrese foarte mari” cu afacerea din România. Cel puțin până acum, fără a detalia însă cu cifre.

Referindu-se la reducerile din această perioadă, care în unele cazuri ajung și la 70%, directorul C&A pentru Europa Centrală şi de Est explică faptul că marfa rămasă nevândută după aceste reduceri se trimite înapoi catre depozitul companiei, iar toate donațiile pentru persoane sau organizații sunt gestionate prin intermediu Fundației C&A.

”Este o fundație privată, afiliată cu retailerul de îmbrăcăminte C&A la nivel mondial și care se ocupă de diverse proiecte din industria de modă”, adaugă Norbert W. Scheele.

Odată cu venirea în piața românească a bradurilor precum Zara, Massimo Dutti, H&M, Reserved sau C&A, această industrie s-a schimbat radical și nu există an în care să nu asistăm la reduceri massive care îngroașă profitul companiilor.

În general, aceste reduceri sunt stabilite în perioada 15 ianuarie -15 aprilie, condiţia fiind ca retailerii să notifice primăria cu privire la perioada de soldare şi la produsele de sezon la care vor aplica reducerile.

 



SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.