CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Maroc testează trenuri care vor circula cu 320km/h, în România viteza comercială rămâne 45 km/h

Autor: |

Căile Ferate Marocane (Office National des Chemins de Fer) au lansat primele teste dinamice cu noile trenuri de mare viteză, livrate de către compania Alstom.

Autorităţile feroviare marocane efectuează în prezent testări pentru a analiza compatibilitatea tuturor componentelor sistemului feroviar de mare viteză pentru 320 km/h: sistemul de catenară, de telecomunicaţii şi semnalizare precum şi sistemul de furnizare a energiei electrice. Alstom şi ONCF au semnat un contract, în valoare de 400 milioane euro, pentru livrarea a 14 trenuri Duplex de mare viteză.

Iniţial, trenurile vor rula pe o secţiune de 40 kilometri de la Kénitra cu o viteză convenţională de 160km/h, urmând ca din a doua jumătate a anului 2017, pe o secţiune de 100 km vitezele să crească, gradual, la 320 km/h.

La final, probele se vor efectua pe întreaga rută, incluzând şi conexiunile din staţiile Tanger şi Kénitra, acest fapt pentru a certifica infrastructura şi materialul rulant pentru linia de mare viteză. Obiectivul ONCF constă în finalizarea tututor testărilor pentru a putea da linia în folosinţă în vara anului 2018. Aceasta va fi prima linie de mare viteză de pe continentul african.

Pe lângă aceste teste dinamice, ONCF finalizează o serie de lucrări civile pe secţiunea nordică a liniei de mare viteză Tanger-Kénitra-Casablanca. Astfel, au fost construite peste 175 de peroane pe o lungime de 200 kilometri de linie.

Fixarea şinelor de cale ferată continuă în prezent din cele două puncte de lucru, Kénitra şi Tnine Sidi El Yamani, astfel că au fost fixaţi peste 120 kilometri de şină de cale ferată. Cu toate componentele incluse, stadiul lucrărilor este acum finalizat în proporţie de 87%.

clubferoviar.ro

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

Agrointeligenta

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

25 aprilie 2017

Victor Badea, noul Director General al AFER

Transporturi si Infrastructura

21 aprilie 2017

Primul tren de marfă din China a ajuns în Ungaria

Transporturi si Infrastructura

21 aprilie 2017

Premierul Grindeanu a anunțat soluția pentru urgentarea autostrăzilor

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro