Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Maroc testează trenuri care vor circula cu 320km/h, în România viteza comercială rămâne 45 km/h

Autor: |

Căile Ferate Marocane (Office National des Chemins de Fer) au lansat primele teste dinamice cu noile trenuri de mare viteză, livrate de către compania Alstom.

Autorităţile feroviare marocane efectuează în prezent testări pentru a analiza compatibilitatea tuturor componentelor sistemului feroviar de mare viteză pentru 320 km/h: sistemul de catenară, de telecomunicaţii şi semnalizare precum şi sistemul de furnizare a energiei electrice. Alstom şi ONCF au semnat un contract, în valoare de 400 milioane euro, pentru livrarea a 14 trenuri Duplex de mare viteză.

Iniţial, trenurile vor rula pe o secţiune de 40 kilometri de la Kénitra cu o viteză convenţională de 160km/h, urmând ca din a doua jumătate a anului 2017, pe o secţiune de 100 km vitezele să crească, gradual, la 320 km/h.

La final, probele se vor efectua pe întreaga rută, incluzând şi conexiunile din staţiile Tanger şi Kénitra, acest fapt pentru a certifica infrastructura şi materialul rulant pentru linia de mare viteză. Obiectivul ONCF constă în finalizarea tututor testărilor pentru a putea da linia în folosinţă în vara anului 2018. Aceasta va fi prima linie de mare viteză de pe continentul african.

Pe lângă aceste teste dinamice, ONCF finalizează o serie de lucrări civile pe secţiunea nordică a liniei de mare viteză Tanger-Kénitra-Casablanca. Astfel, au fost construite peste 175 de peroane pe o lungime de 200 kilometri de linie.

Fixarea şinelor de cale ferată continuă în prezent din cele două puncte de lucru, Kénitra şi Tnine Sidi El Yamani, astfel că au fost fixaţi peste 120 kilometri de şină de cale ferată. Cu toate componentele incluse, stadiul lucrărilor este acum finalizat în proporţie de 87%.

clubferoviar.ro

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

22 iulie 2017

Fonduri europene pentru redeschiderea navigaţiei pe Canalul Bega

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2017

14 milioane de euro pentru calea navigabilă a Canalului Bega

Transporturi si Infrastructura

21 iulie 2017

CNAIR stopează proiectul insulelor de calmare de pe şosele

Transporturi si Infrastructura

20 iulie 2017

Cuc: Am găsit prea puțini oameni pe șantier

Transporturi si Infrastructura

19 iulie 2017

Wizz Air: Profit în creștere cu 50,4%, venituri mai mari cu 28,6%

Transporturi si Infrastructura

18 iulie 2017

1 mld. euro de la BEI pentru proiecte în transporturi

Transporturi si Infrastructura

18 iulie 2017

Compania de Drumuri cumpără sare pentru iarna 2017-2018

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro