Portughezii, care au lucrat la acest proiect în parteneriat cu irlandezii de la Caelum Development, au reuşit să închirieze circa 95% din suprafaţa comercială de 70.000 mp disponibilă şi intenţionează să închirieze integral mallul în următoarele 3-5 luni. Spaţiile rămase goale sunt de dimensiuni mici.  

ParkLake este al cincilea mall ca mărime a suprafeţei de vânzare după Băneasa Shopping City, Sun Plaza, AFI Palace Cotroceni şi Mega Mall şi al 17-lea centru comercial din Bucureşti.

Reprezentanţii dezvoltatorilor estimează că numărul de vizitatori ai centrului comercial va depăşi 10 milioane în primul an de funcţionare şi, chiar dacă nu au oferit date legate de cifra de afaceri pentru primul an, spun că se aşteaptă să depăşească rezultatele concurentului direct Mega Mall din cartierul Pantelimon. În primul an de funcţionare, Mega Mall a încasat din chirii circa 17,2 mil. euro.

Costul de dezvoltare al ParkLake a fost de 180 mil. euro, din care 83 mil. euro au fost obţinuţi de la un grup de finanţatori format din OTP Bank Ungaria, OTP Bank România şi banca austriacă Hypo Gruppe Bank. Reprezentanţii Sonae Sierra au anunţat la evenimentul de lansare a proiectului că a durat aproximativ o jumătate de an pentru atragerea finanţării.

Lucrările la proiect au durat în total doi ani şi jumătate. Construcţia a fost asigurată de compania austriacă Strabag, care a realizat şi Promenada Mall din Bucureşti.

Chiar dacă au declarat că ParkLake nu este de vânzare, oficialii Sonae Sierra au spus că vor analiza toate ofertele pe care le vor primii.  

În toamna lui 2014, retailerul francez Carrefour a cumpărat 12.000 mp din ParkLake, spaţiu în care a deschis al 11-lea hipermarket din Bucureşti şi al 30-lea din ţară. Printre chiriaşii mallului se mai regăsesc retailerii Forever 21, aflat la primul magazin în România, Zara, Bershka, Massimo Dutti, Stradivarius, Pull & Bear, Zara Home şi Oysho, branduri ale grupului spaniol Inditex, precum şi H&M, Koton, Maxitoys şi Cărtureşti. Mallul beneficiază de 2.450 de locuri de parcare.

În 2007, compania cu capital irlandez a cumpărat de la omul de afaceri român Eduard Ioan Dan Romalo terenul de 8,2 hectare pe care a funcţionat în trecut baza sportivă Spartac din cartierul Titan la un preţ de 53 mil. euro. Ulterior, Caelum a intrat într-un parteneriat de tip joint-venture (50%-50%) cu Sonae Sierra pentru dezvoltarea mallului ParkLake.

Mallul din Titan nu a fost primul proiect imobiliar început de Sonae Sierra în România. Compania a demarat în 2008 construcţia unui centru comercial la Craiova, însă a oprit lucrările la stadiul de structură în 2009, după investiţii de 2,5-3 mil. euro. Acum, portughezii caută soluţii pentru acest proiect, însă concurenţa Electroputere Park, singurul mall din oraş, le dă bătăi de cap, mai ales pentru că amplasamentul ales de Sonae e în aceeaşi zonă.  

Compania mai deţine un teren şi la Ploieşti, dar cele două malluri care funcţionează deja în oraş au schimbat strategia portughezilor.

Reprezentanţii Sonae Sierra au anunţat că în România încă mai este loc de malluri şi că analizează noi oportunităţi de dezvoltare, pe lângă cele două proiecte din Craiova şi Ploieşti.