Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Noi turbulențe la TAROM

Autor: | | 2 Comentarii

Experimentul CEO privat la stat s-a dovedit a fi cel mai prost proiect de restructurare și eficientizare a companiilor de stat. Ultimul CEO privat a fost revocat, săptămâna trecută, după ce au fost constatate deficiențe manageriale și neîndeplinirea angajamentelor contractuale.

«În loc să aibă 8 milioane (lei - n. r.) pierderi la sfârşitul anului trecut, aşa cum îşi asumaseră prin contracte şi prin planul de management, au avut pierderi de 41 de milioane. Este inadmisibil în condiţiile în care pe piaţa europeană preţul kerosenului a scăzut anul trecut în mod spectaculos, creând un avantaj - după cum a fost documentat - de 80 de milioane de lei», declara vineri, 18 martie, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, în cadrul unei conferinţe de presă referitoare la managementul de la TAROM. „Dacă nu am fi avut acest avantaj, am fi avut un dezastru, o pierdere de 120 de milioane“, a subliniat ministrul, precizând că Autoritatea Aeronautică Civilă a făcut un control la Tarom şi a decis că Christian Heinzmann, care exercită atât funcţia de director general, cât şi pe cea de director de accountable manager, nu mai poate exercita a doua funcţie începând din 22 martie. La începutul săptămânii trecute, Consiliul de Administraţie întrunit aproape de miezul nopţii l-a revocat şi din funcţia de director general pe CEO-ul belgian de la TAROM.

În ziua revocării, Ministerul Transporturilor a făcut public un raport al Corpului de Control al ministrului de resort, prin care se arată că TAROM a înregistrat, în ultimii doi ani, mai multe deficienţe tehnice şi administrative, care au determinat un număr foarte mare de curse anulate sau întârziate, cu consecinţe negative asupra bugetului companiei, constând inclusiv în plata unor despăgubiri în valoare de aproximativ un milion de dolari. Principalele deficienţe constatate sunt: nerealizarea indicatorilor prevăzuţi bugetul aprobat pentru anii 2014, 2015, în sensul înregistrării unor pierderi mai mari faţă de nivelul estimat, nerespectarea prevederilor Codului Muncii şi ale Regulamentului Intern în ceea ce priveşte întocmirea pontajelor şi evidenţa prezenţei personalului Direcţiei Tehnice, nerespectarea procedurilor de angajare / recrutare, implementate la nivelul companiei şi neangajarea de personal corespunzător numărului şi specializării personalului plecat din companie (ca urmare a ieşirii la pensie şi plecări voluntare).

Planuri ratate

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

04 decembrie 2017

Metrorex: Bilet unic pentru călătoriile cu metroul și RATB

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro