Spre comparație, piața de mobilă s-a situat anul trecut, pentru perioada primelor 10 luni, la aproximativ 2,4 mld. lei, în scădere cu 1,7% procente față de aceeași perioadă a anului 2012. În ultimii ani, Lemet a investit în tehnologie, în dezvoltarea de programe noi de mobilă, dar şi dezvoltarea rețelei de magazine LEM’S.

”Rețeaua de magazine LEM’S a fost unul din pilonii care au susținut evoluția pozitivă. Am știut asta încă din 2005 când am demarat strategia de acoperire națională a rețelei de magazine”, spune Alexandru Rizea, director general Lemet.

Doar în 2013 compania a investit peste 12 milioane de lei pentru deschiderea a 11 noi magazine LEM’S în orașe mari. În prezent, rețeaua a ajuns la un număr de peste 100 unități (magazine Lem’s și parteneri Lemet) şi o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000 de mp.

Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul de produse premium creşte constant. 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium și lux. 

”Începând cu 2013, au fost extinse programele de finanțare în rate fără dobândă prin carduri de cumpărături la un număr de șase parteneri financiari, crescând astfel gradul de confort al clienților Lem’s pentru achiziția de mobilier”, completează acesta.