„Principala ţintă a expansiunii va fi pe COS, care va deschide majoritatea magazinelor noi în pieţe deja accesate, dar va deschide unităţi şi în cinci pieţe noi: Cehia, România, Letonia, Malaezia şi Arabia Saudită“, se arată în raportul financiar al H&M.

COS este brandul premium al suedezilor, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie. Cel mai probabil, primul magazin va fi deschis pe artera comercială de pe Calea Victoriei din Bucureşti, zonă pe care H&M o tatonează de ceva timp.

Dorinţa de extindere a suedezilor este justificată de creşterea impresionantă a vânzărilor înregistrată în România. Retailerul a încheiat anul trecut cu vânzări de 193,2 mil. euro în România, o creştere de 40% faţă de anul anterior în moneda locală a companiei (coroana suedeză). Aceasta este una dintre cele mai mari creşteri de vânzări consemnată de H&M în 2015, avansuri superioare fiind raportate în ţări precum Turcia, SUA, China sau Mexic.

Suedezii au deschis anul trecut patru noi magazine în România şi au ajuns la un total de 42 de unităţi.

COS va fi al doilea brand de fashion care va intra pe piaţa locală anul acesta, după ce Forever 21 a anunţat că îşi va deschide primul magazin în mallul ParkLake din cartierul bucureştean Titan.

CITIŢI ŞI Primul magazin Forever 21 din România se deschide în ParkLake