Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Piata Auto

Grupul Renault a comercializat peste 3,7 milioane de vehicule. Estimează o creștere cu 2,5% a pieței mondiale în 2018

Autor: | | 0 Comentarii

Grupul Renault înregistrează o creștere a vânzărilor pentru al 5-lea an consecutiv atingând în 2017, un număr de 3.761.634 de vehicule comercializate. Înmatriculările la nivel mondial (autoturisme + vehicule utilitare) ale grpului francez (inclusiv Lada) au crescut cu 8,5 % pe o piață care progresează cu 2,3%. Cota de piață a totală atinge astfel 4%.

Mărcile Renault şi Dacia ating vârfuri noi de comercializare, cu, 2.670.982, respectiv 655.235 vehicule vândute. Vânzările Lada cresc cu 17,8%, până la 335.564 unităţi, iar cele ale Renault Samsung Motors scad cu 10,1% până la 99.846 vehicule.

„Am atins un nou record la nivelul Grupului cu peste 3,7 milioane de vehicule vândute în 2017. Volumele şi cota noastră de piaţă sunt în continuă creştere în toate regiunile. Strategia noastră de reînnoire a gamei şi de extindere geografică nu încetează să aducă rezultate. În 2018, continuăm cu dezvoltarea şi internaţionalizarea vânzărilor online, conform planului Drive the Future”, a declarat Thierry Koskas membru al Comitetului Executiv, director comercial Groupe Renault.

 În Europa, pe o piaţă care progresează cu 3,3%, înmatriculările grupului Renault sunt în creştere cu 5,6%, ajungând la 1.911.169 unităţi. Cota de piaţă în Europa atinge 10,8 %, cu 0,2 puncte suplimentare. Marca Renault are o evoluţie de 3,7%. Cota sa de piaţă se ridică la 8,2%. Renault beneficiază de reînnoirea completă a familiei Mégane, realizată în 2016, precum şi de lansarea, în iunie 2017, a noului Koleos. Clio 4 rămâne al 2-lea cel mai bine vândut vehicul în Europa, iar Captur  - primul crossover din categoria sa.

Pe segmentul de vehicule electrice, Renault îşi păstrează poziţia de lider cu o cotă de piaţă de 23,8%. Volumele de vânzări cresc cu 38%. ZOE, vehiculul electric cel mai bine vândut în Europa, înregistrează o evoluţie de 44% a înmatriculărilor.

Înainte chiar ca noul Duster să fie lansat la începutul anului 2018, marca Dacia stabileşte un record de vânzări în Europa cu 463.712 vehicule înmatriculate (+11,7 %), şi o cotă de piaţă de 2,6 %, adică +0,2 puncte. Evoluţia se datorează în principal performanţelor modelului Sandero faza a 2-a, lansat la finalul lui 2016.

În 2018 se estimează o creştere cu 2,5% a pieţei mondiale faţă de 2017. Perspectiva pentru piaţa europeană este tot una ascendentă, creşterea aşteptată fiind de 1%. În acest context, grupul Renault va beneficia în 2018, în toate regiunile, de gama reînnoită şi îşi va continua ezvoltarea comercială impulsionată de noul plan Drive the Future.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.