Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

De la București la Brașov cu doar 30 de lei și în doar două ore și jumătate

Autor: | | 4 Comentarii

Compania Softrans va demara de mâine o nouă cursă Craiova – București – Brașov cu o garnitură Hyperion care pune la dispoziția pasagerilor climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat și scaune ergonomice.

Grupul Softronic din Craiova, din care fac parte companiile Softronic  - producător de  rame şi locomotive electrice şi Softrans - transportator feroviar, a anunţat intrarea în exploatare a celui de al doilea tren de tip Hyperion. Cu un design atractiv, podea joasă, un interior ultramodern şi dotari de nivel european care includ climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat şi scaune ergonomice, garnitura Hyperion a devenit cunoscută odată cu intrarea în exploatare pe linia Craiova – Bucureşti – Constanţa, având un preţ mult mai redus decât cel solicitat de CFR Călători. De asemenea, trenul grupului Softronic ajungea de la Bucureşti la Constanţa mult mai repede decât garniturile operatorului naţional de stat.

După succesul repurtat cu primul tren Hyperion, compania a anunţat intrarea în exploatare, începând cu 21 septembrie, a unei a doua garnituri de acest fel. Această a doua garnitură va ajunge de la Craiova la Bucureşti în circa trei ore şi de la Bucureşti la Braşov în doar două ore şi jumătate. Preţul aferent unei călătorii de la Craiova la Bucureşti este de 40 de lei, iar de la Bucureşti la Braşov de numai 30 de lei. Prin comparaţie, cel mai rapid tren al CFR Călători parcurge distanţa Bucureşti – Braşov ceva mai repede, în două ore şi 20 de minute (IRN 10641), dar călătoria costă 48,6 lei.

Uzina Softronic din Craiova, singura fabrică producătoare de rame şi locomotive elec­trice din Europa de Est, a investit 4,3 milioane de euro în 2014 pentru a construi primul tren electric de mare viteză (max. 160 km/h) Hyperion, iar această a doua garnitură va fi urmată de o a treia pentru care încă sunt căutate surse de finanţare.

Citeşte şi: Trenul care parcurge ruta Bucureşti – Constanţa în doar două ore şi costă 40 de lei

 

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

CNAIR decontează facturi pentru autostrada Sebeş-Turda

Transporturi si Infrastructura

20 octombrie 2017

Cât ar putea costa autostrada de centură a Capitalei

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro