Soluția Retargeting.ro îmbină personalizarea mesajelor afișate în site, a neweletterelor, segmentarea bazei de date, A/B testing, cu un sistem de recomandări individualizat pentru fiecare vizitator, în funcție de istoricul său de navigare.

"De exemplu, daca un vizitator a căutat și și-a achiziționat anterior o consola de jocuri video, atunci soluția Retargeting.ro îi va sugera un controller sau un alt device în completarea achiziției inițiale. Experiența de cumpărare a clientului se îmbunătățește, iar vânzările cresc, până la dublare" declară Rareș Bănescu, fondator Retargeting.ro.

Prin colectarea de informații despre fiecare vizitator în parte, magazinul online comunică individualizat prin Retargeting.ro cu fiecare vizitator al său. Astfel, clientul respectivului magazin online are parte de o experiență de cumpărături personalizată integral, lucru care il ajută să-și concretizeze intenția de cumpărare. Implicit, aceasta duce la creșterea vânzărilor magazinului online în cauză și la un grad superior de satisfacție resimțit de clienții săi, explică Bănescu.

“Ratele de conversie din site cresc semnificativ încă din prima lună de folosire a serviciului. Retargeting optimizează între 5 și 10% din traficul unui site în fiecare lună de folosire, trafic pe care convertește peste 10% încă din prima lună. În felul acesta, dacă în mod normal un magazin online își crește rata de conversie cu 15-20% într-un an și o consideră un succes, prin integrarea Retargeting.ro, o afacere de e-commerce reușește să crească rata de conversie cu până la 30-60% în doar câteva luni, deci realizează în jumătate de an cât alții în 2-3 ani” spune Mugur Frunzetti, acționar Retargeting.ro.