Conform datelor, cumpărarea online a cadourilor de Crăciun este planificată mai mult de bărbaţi decât de femei, iar suma cea mai mică pentru cadouri este alocată şi în acest an pentru colegi, respectiv 69 de lei, în medie. 

De asemenea, aproape trei sferturi dintre cei care îşi fac planuri de cumpărături (71%) au afirmat că vor apela la cel puţin trei surse online în cursa pentru cadouri. 

Rezultatele cercetării întocmite de platforma Compari.ro relevă faptul că două treimi (66%) dintre respondenţi plănuiesc să cumpere cadouri pentru membrii familiei restrânse (copii, părinţi, fraţi) la o valoare medie de 118 lei. 

În ceea ce priveşte cadourile, circa 60% dintre cei întrebaţi îşi propun să aducă bucurie celor dragi prin cadouri de calitate, luând în considerare raportul calitate-preţ cu ocazia alegerii produsului. 

La capitolul idei de Crăciun, articolele vestimentare, cosmeticele şi jucăriile rămân în continuare cadourile cele mai populare. Pe lângă acestea, ceasurile, bijuteriile şi cărţile sunt cele mai populare în rândul cadourilor. 

Majoritatea internauţilor (83%) au declarat că, de Sărbători, vor face cumpărăturile online. Cu toate acestea, magazinele offline rămân în trend, fiecare al doilea utilizator de internet vizitând centrele comerciale şi mall-urile, iar fiecare al patrulea, alte spaţii comerciale şi magazinele de specialitate, pentru a cumpăra cadouri de Crăciun celor dragi. 

Cercetarea a fost efectuată de GKI Digital, în luna octombrie 2017, pe un eşantion de 1.030 de persoane.

AGERPRES