CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

CFR Călători a decimat trenurile din România în ultimii trei ani

Autor: Ştefan Etveş | luni, 14 decembrie 2015 | 6 Comentarii

Noul plan de mers al trenurilor 2015-2016 înseamnă tăierea a peste 170 de trenuri, în medie, comparativ cu numărul garniturilor care au circulat în 2013.

Managementul defectuos şi investiţiile inoportune din sistemul feroviar au determinat ca trenurile de călători să circule în prezent cu o viteză medie de 43 km/h cu circa 20 km/h mai puţin faţă de anul 1990. Lucrurile nu par să se îndrepte în perioada următoare având în vedere că planul pe anul viitor al CFR Călători prevede reducerea numărului de trenuri. An de an, conducerea CFR Călători are grijă să reducă numărul trenurilor, dacă pentru anul viitor se anunţă peste 1.200 de trenuri, în 2013, oficialii din calea ferată au pus la dispoziţie călătorilor 1378 de garnituri.
CFR Călători anunţă că odată cu noul mers al trenurilor, intrat în vigoare începând du 13 decembrie, zilnic se vor afla în circulaţie peste1200 de trenuri, în funcţie de perioada din an. “Trenurile Zăpezii vor circula spre şi dinspre cele mai căutate staţiuni montane pentru schi, cum sunt cele de pe Valea Prahovei, Vatra Dornei, Piatra Neamţ şi Petroşani (Staţiunile Straja şi Parâng). În plus, prin oferta tarifară Trenurile Zăpezii, în perioada 1 ianuarie – 29 februarie 2016, se vor acorda reduceri la bilete între 25% şi 56%. Trenurile Soarelui vor asigura în perioada sezonului estival 2016 legături din toată ţara către staţiunile de la Marea Neagră şi Delta Dunării”, potrivit CFR Călători. Dacă tot s-a ajuns ca un tren să parcurgă distanţa de la Bucureşti la Satu Mare în cel puţin 16 ore, fără întârziere, CFR Călători anunţă că acordă reduceri la bilete între 30% şi 50% la unele trenuri InterRegio de pe rutele cum ar fi Bucureşti – Craiova, Galaţi – Brăila, Braşov – Iaşi, Caracal – Craiova, Oradea – Satu Mare, Oradea – Cluj Napoca, Cluj Napoca – Beclean pe Someş, Piatra Olt – Craiova, Suceava- Ilva Mică, Cluj Napoca- Ilva Mică şi retur.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.