Potrivit unui comunicat al companiei, profitul net estimat se apropie de 500.000 de euro, înregistrând o creştere de 2,1 ori faţă de 2016, informează Agerpres. 

Produsele care s-au vândut cel mai bine în 2017 sunt cele din gama Well – sursele neîntreruptibile pentru centrale termice, ventilatoarele şi robinetul electric. 

Anul 2017 a însemnat pentru Vitacom şi implementarea softului de aprovizionare şi introducerea de tablete în magazinele en-detail, care au ca scop reducerea timpului petrecut la casa de marcat. 

'Începem anul în forţă şi lansăm platformele online noi, care vor îmbunătăţi semnificativ experienţa de utilizare şi vor face procesul de achiziţie unul şi mai plăcut decât în prezent. De asemenea, vom introduce noi produse în portofoliu', a detaliat Vasile Andrei Vita, fondatorul Vitacom Electronics. 

În 2018, Vitacom va organiza a cincea ediţie e conferinţei CEARC (Consumer Electronics and Accessories Resellers), dedicată re-vânzătorilor companiei. 

'Vom pune din nou la dispoziţia tinerilor opţiunea de a face internship în cadrul companiei noastre. Domeniile în care ne dorim să dezvoltăm cât mai multe talente sunt: HR, IT, marketing, baze de date, suport vânzări şi logistică', a adăugat Vasile Andrei Vita. 

Vitacom Electronics, jucător important pe piaţa românească de distribuţie B2B, a fost fondată în 1991 în Cluj. Compania este prezentă pe toate canalele de distribuţie: magazine tradiţionale, online, dar şi prin magazine proprii şi exporturi. Vitacom exportă produsele Well, Fixpoint, Goobay şi Chrome în Ungaria, Bulgaria, Slovenia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Croaţia, Estonia, Grecia, Cipru, Spania, Portugalia şi Germania.