Un nou pas spre digitalizare! Fiscul vine în întâmpinarea nevoilor contribuabililor, persoane juridice, cu o platformă on-line.

Pentru obținerea celor mai importante documente contabile, nu va mai fi nevoie de contactarea prin e-mail sau telefon a autorităților din domeniu.

Un nou pas spre digitalizare! Platformă on-line pentru contribuabili

În urma demersurilor de modernizare și digitalizare ale autorităților statului, IMM-urile din România pot obține acum certificatul fiscal, cazierul fiscal, vectorul fiscal, bilanțul anual și semestrial (depuse în ultimii 5 ani), fișa rol completă, sau alte documente disponibile în sistemul ANAF printr-un sigur „click” în cadrul unui sistem self-service dezvoltat de Keez, o firma integrată de tehnologie și servicii complete de contabilitate pentru IMM-uri.

Până acum, pentru a intra în posesia acestor documente, antreprenorii solicitau fizic autorităților, sau pe email/telefon contabilului (sau firmei de contabilitate), obținerea acestor documente.

O altă modalitate, folosită însă de foarte puțini antreprenori, era utilizarea semnăturii electronice în sistemul „Spațiu Privat Virtual” (SPV).

Fără pierdere de timp

Ceea ce în trecut însemna un consum semnificativ de timp atât pentru solicitanți, cât și pentru toți cei aflați în circuitul de răspuns la solicitări, astăzi poate fi rezolvat online de către antreprenor sau de reprezentanții acestuia prin intermediul serviciului de documentare lansat de Keez.

Astfel, antreprenorii pot face diverse solicitări, respectiv descărca și consulta documentele, direct dintr-un tab integrat în platforma de contabilitate Keez, disponibilă 24/7, online.

”Keez, furnizor de servicii complete de contabilitate, dar și contribuabil la rândul său, beneficiază de eforturile de digitalizare ale autorităților statului și utilizează toate resursele tehnologice pentru a face procesul de contabilitate mai ușor atât pentru antreprenori cât și pentru contabili.

Acces permanent la documentele contabile ale firmei

Keez realizează acest lucru într-un ecosistem ce presupune accesul permanent la documentele contabile ale firmei, la rapoartele privind activitatea acesteia, dar și la documente oficiale disponibile în sistemul ANAF, indiferent de tipul de abonament lunar, de dimensiunea firmei sau de numărul de angajați” – a declarat CEO-ul Keez, Daniel Mateescu, cu ocazia lansării noului serviciu de documentare.

Keez este o firmă de servicii de contabilitate complete (contabilitate financiară, balanță, registre contabile obligatorii, bilanț, realizare și depunere lunară a declarațiilor pentru taxe și impozite firmă, respectiv înregistrarea documentelor de salarizare către ITM și Revisal) realizate de experți contabili autorizați CECCAR.

Datorită automatizării în proporție de peste 90% a proceselor de contabilitate, Keez reușește, prin intermediul platformei online și a aplicației de mobil, să faciliteze antreprenorilor accesul în timp real la cele mai importante documente și rapoarte de management financiar.