La ce au renunțat cei de la Facebook

Surse care nu au vrut să își dezvăluie identitatea, din cadrul Facebook, au declarat că site-ul de socializare a decis să nu introducă reclame în aplicația WhatsApp.

Ca urmare a acestei decizii, Facebook a dezactivat echipa care fusese însărcinată tocmai cu găsirea unor modalităţi prin care reclamele să-şi facă loc în WhatsApp.

De asemenea, din WhatsApp a fost eliminat şi tot codul care apucase să fie adăugat pentru a integra reclame în aplicaţie.

Facebook a anunțat că va integra reclame de acum un an

Prima fază era integrarea acestora în secţiunea Status, cea în care utilizatorii pot posta update-uri efemere, care sunt şterse automat după 24 de ore.

Compania americană a întâmpinat rezistenţă când a venit vorba de reclame inclusiv din partea celor doi fondatori, Brian Acton şi Jan Koum, care au părăsit pe rând WhatsApp din cauza neînţelegerilor cu cei de la Facebook.

Cei doi au modificat regulamentul aplicaţiei în 2016, scriind negru pe alb că WhatsApp nu va afişa reclame, special pentru a îngreuna sarcina Facebook de a vinde reclame în WhatsApp, notează news.ro.


Te-ar putea interesa și: