Primarul Sectorul 5 al Capitalei, Cristian Popescu Piedone a cerut concedierea unor angajați ai primăriei după ce a constatat că aceștia nu își îndepliniseră corect sarcinile. Mai precis, primarul a cerut desfacerea contractului de muncă după ce niște angajați ai primăriei nu au deszăpezit, cum ar fi trebuit, străzile din Sectorul 5.

Astfel, comisia de disciplină a decis desfacerea contractului de muncă a unui şef de serviciu la Salubrizare Fapte 5 SA, urmând să ia o hotărâre în privinţa directorului companiei, Ioan Kern, după deszăpezirea deficitară, potrivit unui comunicat al Primăriei Sectorului 5, transmite joi, Agerpres.

„Directorul General Adjunct interimar, Cosmin Vărzaru, a solicitat întrunirea de urgenţă a Comisiei Disciplinare. Membrii comisiei au decis în unanimitate desfacerea contractului de muncă în ceea ce-l priveşte pe domnul Cătălin Ginel Stoian. Totodată, vă aducem la cunoştinţă că s-a întrunit Comisia Disciplinară şi pentru Directorul Salubrizare Fapte 5 S.A.”, a precizat autoritatea locală.

Piedone a cerut concedierea angajaților responsabili pentru problemele depistate

Primarul Cristian Popescu Piedone s-a deplasat miercuri seara pe raza teritorială a sectorului şi a constatat că, dintre cele aproape 40 de utilaje de deszăpezire disponibile, pe teren erau doar 16, ca atare a cerut ca celor care se fac vinovaţi de această situaţie să li se desfacă contractul de muncă.

Primarul Sectorului 5 a dispus ca directorul executiv al Corpului de Control al Primarului, Bogdan Dragomirescu, city managerul Sectorului 5, Iulian Cârlogea, şi directorul general adjunct al Poliţiei Locale Sector 5, Florin Chioran, să se deplaseze miercuri seara pe raza sectorului pentru un control. Aceştia au constatat „starea deplorabilă” privind zăpada depusă pe carosabil şi necurăţată de angajaţii Salubrizare Fapte 5 SA.

Pe teren acţionau 14 utilaje cu plug şi sărăriţă şi 2 utilaje de dimensiuni reduse, fapt ce contravine „Sintezei de utilaje de deszăpezire Salubrizare stradală 2020-2021”, în cadrul căreia sunt înscrise 38 de utilaje dintre care 21 prevăzute cu sărăriţă.

Şoferii nu au fost înştiinţaţi cu privire la desfăşurarea acţiunii de deszăpezire, iar şeful Serviciului Transport şi Mecanizare din cadrul societăţii Salubrizare Fapte 5 S.A., Cătălin-Ginel Stoian, nu era prezent în teren, deşi a fost contactat de directorul Corpului de Control al Primarului. Astfel, acesta nu a dus la îndeplinire atribuţiile înscrise în fişa postului.

De asemenea, a fost constatată lipsa din teren a personalului responsabil cu acţiunea de deszăpezire, fiind sesizată neconformitatea raportată la planificarea existentă. Responsabilitatea planificării şi a controlului executării acesteia intră în atribuţiile directorului Salubrizare Fapte 5 SA, Ioan Kern.