Astfel, Need for Speed, filmul pe care PRO TV l-a scos la înaintare în loc de Românii au talent, a reușit abia locul al treilea în topul audiențelor, după Antena 1 și KANAL D.

Mai precis, pe segmentul de public Național General, filmul de la PRO TV a avut o audiență de aproximativ 4-5 puncte de rating, în timp ce Antena 1, pe același tronson orar a defilat cu Chefi la cuțite, având o audiență de  chiar 10 puncte de rating.

KANAL D s-a clasat pe locul al doilea în topul audiențelor, cu 8, chiar 9 puncte de rating.

A doua semifinală a emisiunii Românii au talent va avea loc vineri.

Prima semifinală Românii au talent a fost lider absolut de audiență. Show-ul a înregistrat 9.9 puncte de rating și 29.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.4 puncte de rating și 22.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 24:32, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.9 puncte de audiență și 26.9% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 7.6 puncte de rating și 26.0% share.

Peste 1.9 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 21:52, peste 2.6 milioane de români se uitau la emisiune.