Prin intermediul canalului său de Youtube, șeful CEL.ro explica într-un clip care a devenit viral și care a strâns în primele 48 de ore peste 40 de mii de vizualizări motivele pentru care aceștia își caută dreptatea în justiție.

Tiberiu Pop afirmă că în perioada 02.12.2017 – 09.07.2019 eMag și-a promovat în Google magazinul său online folosind marca înregistrată CEL.ro, practică ce încalcă articolul 90 din legea mai sus menționată.

Cauți www cel ro? Descoperă Oferta-eMag.ro

https://www.emag.ro/search/www+cel+ro

Cumpără www cel ro online pe eMAG.ro.  Profită acum de prețuri avantajoase . Găsești mai mult decât crezi! Comandă și ai livrare și retur simplu!

Chiar dacă publicitatea nu a fost plătită, acesta afirmă că eMag nu a întreprins acțiunile necesare pentru a stopa folosirea mărcii așa cum a făcut în cazul mărcilor deținute de Naspers, ba mai mult a folosit tehnici de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) pentru a împinge anunțul său publicitar cât mai sus în rezultate și pentru a induce în eroare câți mai mulți clienți aflați în căutarea mărcii sale. Modalitate de promovare pe care eMag nu a fost folosit-o doar cu marca CEL.ro ci și cu multe alte mărci înregistrate.

El mai afirmă că în urma acestei activități ilegale care s-a întins pe o perioadă de aproape 2 ani au fost induși în eroare, din calculele sale, în jur de 51,845 de clienți, fapt ce a prejudiciat CEL.ro de un venit de 781.822 lei. Mai mult decât atât, publicitatea înșelătoare a creat confuzie în rândul consumatorilor, în mintea acestora instalându-se credința că CEL.ro a fost cumpărat de eMag.

De asemenea șeful CEL.ro își exprimă tot prin intermediul clipului și nemulțumirea față de sancțiunea primită de eMag din partea Serviciului Practici Neloiale din cadrul ANAF.

El afirmă că, în ciuda faptului că termenul legal de soluționare era de 30 de zile, CEL.ro a reușit sa obțină  un document care sa ateste că eMag a fost sancționat doar după 5 luni și în urma a numeroase telefoane, a 2 audiente și a unei acțiuni în instanță împotriva ANAF.

Prin prisma controalelor pe care CEL.ro le-a primit din partea ANAF, și care de fiecare dată s-au soluționat extrem de rapid și cu sancțiuni, Pop consideră că în cazul sesizării depuse de CEL.ro împotriva eMag instituția statutului a făcut tot posibilul să mușamalizeze faptele. De asemenea, sancțiunea pe care ANAF a aplicat-o, adică avertisment, este grav disproporționată față de gravitatea faptelor.  De aceea acesta consideră că și deciziile acestei instituții ca și în cazul consiliului monopolului au fost „influențate” de către eMag.

Înființat în 2004, CEL.ro este cel mai mare magazin online 100% românesc, cu 100 de angajați harnici și 266.299.913 lei cifra de afaceri în 2018.

Clipul integral poate fi urmărit aici: https://youtu.be/5TffABHv-9k