Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Cum poate o compensație de anulare zbor să fie în avantajul tău

Autor: | | 0 Comentarii | 501 Vizualizari

Într-o astfel de situație cei mai mulți pasageri aleg o cale mai simplă și ușoară și apelează la o firmă specializată care nu percepe nici o plată în faza incipientă

Atunci când zborul pe care l-ai rezervat întârzie sau este anulat trebuie să treci printr-o serie de dificultăţi care îţi vor afecta planurile. Mai mult, este posibil chiar şi să pierzi bani nu doar timp din programul tău. Într-o astfel de situaţie lucrurile pot părea destul de întunecate însă este important de reţinut că există şi avantaje de care te poţi bucura într-o asemenea situaţie neplăcută.

În primul rând compania aeriană este obligată să îţi asigure în mod gratuit o serie de beneficii pe loc în funcţie de fiecare caz în parte. Însă cel mai important aspect pe care compania trebuie să îl respecte este acela de a-ţi oferi o compensaţie în bani de minim 250 EUR, dar care poate ajunge şi până la 600 EUR. Tot ce trebuie să faci ca să te bucuri de o asemenea compensaţie de anulare zbor ori de întârziere este să începi un proces de reclamare a drepturilor tale care poate să dureze timp şi care poate fi respins chiar şi atunci când tu ai dreptate. 

Într-o astfel de situaţie cei mai mulţi pasageri aleg o cale mai simplă şi uşoară şi apelează la o firmă specializată precum air claim care nu percepe nici o plată în faza incipientă, ci doar o taxa de comision din suma toatală a despăgubirii, recuperată la sfârşit. Mulţi pasageri însă preferă să îşi ceară drepturile şi pe cont propriu, caz în care se pot trezi cu refuzuri bazate pe motive pe care aceştia nu au nici resursele şi poate nici capacitatea de a le verifica ori contesta.

Click aici pentru a apela la o companie care vă poate ajuta în legătură cu o astfel de compensaţie de despăgubire

Deşi plata unei asemenea despăgubiri este obligatorie, informarea pasagerilor despre acest drept, nu este. Din acest motiv, peste 90% dintre pasageri nici nu ştiu că au de primit bani în cazul unei astfel de situaţii neplăcute. Aşa că în loc să îşi ceară drepturile, pasagerii lasă companiilor aeriene sume semnificative de bani în fiecare an. 

Această măsură poate reduce semnificativ pierderile şi disconfortul create de întârzieri sau anulări şi reprezintă un puternic stimulent pentru companiile aeriene ca să îşi perfecţioneze serviciile la standarde cât mai ridicate.

Pagina 1 din 1
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.


Fii informat cu Capital!