Prin acest parteneriat, BT va fi sponsor al EuroBasket 2017; sponsor principal a Echipei Naționale de Baschet Masculin în sezonul competițional 2016-2017, va susține principalele turnee şi activități ale echipelor naționale de baschet masculin şi feminin U20, U18, U16, respectiv va fi sponsor principal al Echipei Naționale de Baschet Feminin Senioare în sezonul competițional 2016-2017. 

Federația Română de Baschet are 275 de cluburi afiliate şi peste 21.000 de sportivi legitimați în competițiile interne. 

„Investind în valorile autohtone, investim în mândria națională, baschetul fiind un sport foarte iubit şi practicat în țara noastră de jucători de toate vârstele. Sperăm în rezultate cât mai bune ale echipei naționale şi ale echipelor de club. Banca Transilvania este prieten al baschetului românesc”, spune Ömer Tetik, CEO BT.

De altfel, BT este şi finanțator principal al Clubului Sportiv U-BT Cluj-Napoca, iar din decembrie 2015 a devenit sponsorul oficial al Echipei Naționale de Baschet Feminin în Campania de Calificare la Eurobasket 2017. De asemenea, BT contribuie la creşterea viitoarelor generații de baschetbalişti, aşa încât este de câțiva ani partenerul programului „Ghiță Mureşan Summer Camp”, iar în acest an va susține Campionatul Național de Baby şi Mini Baschet, destinat copiilor între 7 şi 12 ani. Banca Transilvania şi Federația Română de Baschet au realizat împreună un record european de audiența în preliminariile Eurobasket Women din 2017: aproape 7.000 de spectatori la jocul România-Turcia, care a avut loc în Cluj-Napoca. 

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.300 de angajaţi, 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.