Cele cinci televiziuni ale grupului Pro TV (CME România) au înregistrat în primele șase luni ale anului o cotă de piață de 29% din totalul audienței publicității TV. Din componența Grupului Pro fac parte: Pro TV, Pro X, Pro Cinema, Pro 2, Pro Gold.

”Cotele de piață au fost calculate pe baza punctelor de audiență livrate de televiziuni – GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), în semestrul I 2019”, conform Kantar Media – ARMADATA.

Pe locul secund se află ”grupul rival”, Intact Media Group, tot cu cinci televiziuni și o cotă de piață de 24,1%. Grupul Intact cuprinde posturile: Antena 1, Antena 3, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV. Surprinzător este că postul Happy Channel a înregistrat o creștere a audienței cu 112% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În total, primele două grupuri dețin o cotă de piață de 53,1%.

Pe poziția a treia își consolidează prezența grupul RCS&RDS, cu opt televiziuni și o cotă de piață de 5,2%.

Postul public de televiziune, Societatea Română de Televiziune (SRTV), deține o cotă de piață de 1,2% și are în componență trei posturi TV: TVR1, TVR2 și TVR3. SRTV se află în urma grupurilor internaționale Discovery Communications cu 1,9%, Sony Pictures Television cu 1,5% și Disney cu 1,7%.