Noul outlet Il Passo va ocupa o suprafață de 130 mp și va avea în ofertă peste 2.000 de modele de încălțăminte și accesorii pentru femei și bărbați, ce fac parte din colecţiile anterioare ale brandului. Toate vor fi comercializate la preţuri reduse până la 70%. În plus, retailerul a pregătit o ofertă pentru deschidere care constă într-o extra reducere de 50% la al doilea produs cumpărat.
„Deschiderea unui outlet în Bucureşti este un pas natural în evoluţia brandului”, spune Petru Chiriac, coproprietarul firmei Pestos, care deţine Il Passo.
Il Passo operează 11 magazine (Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Craiova şi Timişoara). Reţeaua de distribuţie este completată de magazinul online lansat în 2011.
Startul în afaceri al lui Petru Chiriac (39 de ani) a avut loc în 1999, când a deschis primul magazin Il Passo, într-un cartier rezidenţial din Iaşi. “Am luat o bucată dintr-o alimentară de 60 mp şi pur şi simplu am făcut un magazin de pantofi acolo. 80% din marfă am cumpărat-o de la Carmens“, povestea el într-o discuție anterioară. Capitalul de pornire a afacerii a fost de 15.000 euro.
În 2001, odată cu deschiderea celui de-al doilea Il Passo, la Constanţa, intră în acţionariat şi Corina Gheorghiţă, care deţine 40% din firmă. Un an mai târziu, retailerul ieşean îşi face intrarea şi pe piaţa din Capitală. Azi, jumătate din magazinele Il Passo sunt în Bucureşti.
Comerţul cu pantofi i-a adus retailerului ieşean, în 2011, afaceri de peste 6 milioane de euro. Compania, care lucrează cu peste 40 de furnizori, importă peste 60% din marfă din Italia, restul vine din Asia, Brazilia, România sau Bulgaria. Il Passo vinde, anual,  peste 80.000 de perechi de pantofi ăi este distribuitor oficial al altor 50 de branduri internaţionale.