Evenimentul marchează lansarea oficială a celor mai recente colecţii „Malvensky – Star Collection”, dar şi a site-ului de prezentare a brandului. Fanii Malvensky Charms au posibilitatea să afle povestea din spatele colecţiilor „M by Malvina”și "My First Diamond", care vor fi disponibile spre vânzare, chiar de la designerul Malvina Cervenschi (foto).

“Îmi doresc să-mi cunosc clienţii, să văd ce dorinţe au, ce fel de bijuterii vor… ma inspir din asta. Mesajul <Make a wish and let it happen>” care este inscripţionat pe fiecare plic în care este împachetată o bijuterie Malvensky nu este întâmplător. Ideea pandantivului este ca cel care achiziţionează bijuteria să îşi pună o dorinţă iar, când se uită la brăţară, să îşi aminteasacă de ea”, spune Malvina Cservenschi, care a pornit acest business în 2009. „Îngeraşul se vinde cel mai bine, apoi trifoiul şi inimioara, semn că avem nevoie de protecţie, noroc şi dragoste”, continuă ea.

„Malvensky Charms” este şi primul brand care a deschis un magazin virtual. Brățările pe fir roșu, sau alte culori, care îndeplinesc dorințe, create și semnate de Malvina Cervenschi, au fost în oferta primului magazin online desfășurat exclusiv pe platforma Facebook, încă din decembrie 2011.

Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioadă limitată, de la o zi până la 30 de zile, de către retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate şi elementul supriză caracteristice unei promoţii.

Conceptul a apărut în anul 2003 şi este foarte cunoscut în oraşe ca New York, Tokio, Londra, Shanghai, Paris, Berlin, Stockholm şi Los Angeles, prezentând concepte noi, ediţii limitate sau lansând designeri şi colecţii.


Te-ar putea interesa și: