Retailerul online propune produse și accesorii pentru amenajarea și întreținerea casei și aparate pentru îngrijire personală, pe care le comercializează în România, dar și în țările vecine, precum Ungaria și Bulgaria.

“În urma unui research în care am analizat ce produse caută consumatorii și care sunt necesitățile acestora, am identificat aceste nișe și am ales să ne axăm pe ele. Așadar, vindem preponderent scule, unelte și alte produse de bricolaj, produse de bucătărie și menaj, aparate de masaj și de îngrijire personală, dar la mare căutare sunt și gadget-urile”, spune Tudor Sorin, General Manager.

Obiectivele pentru a doua jumătate a acestui an, dar și pentru 2018 sunt: suplimentarea portofoliului de produse cu noutăți, creșterea vânzărilor prin fidelizarea clienților deja existenți și atragerea de clienți noi. De asemenea, retailerul are în plan extinderea la nivel european și creșterea vizibilității în România, Ungaria și Bulgaria, toate aceste piețe fiind foarte atrăgătoare.

“Ne aflăm pe o piață extrem de competitivă, în creștere rapidă. Consumatorul este din ce în ce mai informat și exigent. Am ajuns la peste 1.000.000 de clienți în România”, mai spune Tudor Sorin.