Dintre toate dispozitivele mobile prin corelarea categoriei de vârstă cu genul rezultă că, femeile de 35-45 ani înregistrează cele mai mari valori la deținerea phabletelor 46%, tabletelor 41%, telefoanelor mobile 35% în timp ce smartphone-urile (35%), brățarile fitness ( 47%) și smartwatch (57%) sunt deținute de femeile de 25-35 ani. În cazul bărbaților, cei de 35-45 ani înregistrează cele mai mari valori la deținerea brățărilor fitness 56%, smartwatch 48%, tabletelor și smartphone-urilor câte 39% și phablete (36%), în timp ce telefoanele mobile sunt deținute preponderent de bărbații de 45 ani (29%) și 55+ ani (26%). Pe baza acestor rezultate s-ar putea spune că atât femeile cât și bărbații sub 45 de ani sunt mai deschiși să utilizeze cele mai nou apărute tipuri de dispozitive mobile cum sunt smartwatch-urile, phabletele sau brățările fitness. Pe măsură ce urcăm pe scala de vârstă putem observa un comportament conservator de utilizare în pondere ridicată a telefoanelor mobile.

În funcție de frecvența utilizării dispozitivelor mobile, femeile înregistrează valori clar mai mari (60%) decât ale bărbaților (40%) în cazul telefonului mobil și tabletetei (65%) și sensibil mai mari în cazul smartphone-ului (52%). Phableta, brățara fitness sau smartwatch-ul, au valori clar mai mari de frecvență a  utilizării la bărbați decât  la femei. Cu alte cuvinte, bărbații utilizează mai frecvent cele mai nou apărute tipuri de dispozitive mobile decât femeile.   
“Fear of Missing Out” (FOMO) pare să fie principala modalitate de utilizare a acestora. Femeile sunt mai prompte în utilizarea dispozitivelor mobile, 64% dintre acestea accesându-le imediat după momentul trezirii. Distribuția valorilor în funcție de gen se echilibrează pe măsură ce trece timpul de la momentul trezirii și până când respondenții se uită la dispozitivul mobil.

Tipurile de conținut accesat

Dintre categoriile diverse de aplicații, femeile le folosesc preponderent pe cele de lifestyle (67%), health & fitness (59%) și cărți (57%) în timp ce bărbații folosesc aplicațiile de sport (63%), utilități (58%) și finanțe (55%).

Cu o medie de (63%), femeile spun ca folosesc între 1 și 10 aplicații în timp ce 64% dintre utilizatorii care folosesc peste 10 aplicații pe dispozitivul mobil sunt bărbați. O posibilă explicație este că femeile folosesc intensiv aplicațiile pentru zonele lor de interes în timp ce bărbații folosesc extensiv aplicațiile și explorează tot mai multe opțiuni.   
56% dintre respondenții care vizionează peste 15 conținuturi video sunt bărbații în timp ce respondenții care spun că vizionează între 1 și 10 conținuturi video sunt preponderent femei. De menționat că dintre cei 14% din numărul total de respondenți care nu vizionează niciun video – 51% sunt femei și 49% sunt bărbați. Chiar dacă că bărbații sunt mai orientați spre consumul de conținut video pe palierul superior, femeile echilibrează proporția printr-un consum mult mai mare pe celelalte paliere.