Ciudată pentru mulți analiști ai pieței auto, inițiativa Geely de a lansa un nou brand auto în Europa, în ciuda faptului că deja dețin unul cu renume, Volvo, este explicată de chinezi prin poziționarea diferită a acestuia.

Conform oficialilor Geely, noul brand, cu un nume nu foarte inspirat, Lynk & Co, se va menține în zona prețurilor reduse în ciuda echipării superioare a mașinilor. Cum va fi asta posibil? Prin eliminarea unei mari părți a costurilor de distribuție și versiuni stricte de echipare. Mai exact, mașinile Lynk & Co vor fi vândute fie online, fie prin showroomuri deținute chiar de Geely. Apoi, mașinile vor avea un număr limitat de versiuni de echipare, iar posibilitatea clienților de a alege dintr-o lungă listă de opționale va fi restricționată.
Primul produs Lynk & Co vândut în Europa va fi un SUV, denumit simplu, 01. Acesta va fi propulsat de un sistem hibrid care implică un motor convențional în trei cilindri, de 1.5 litri, și unul electric. Apoi va urma un sedan compact cu numele 02, și alte vehicule care vor crea o gamă completă.

Deocamdată nu se cunosc prea multe detalii despre noul Lynk 01. Deși a fost prezentat presei specializate la Berlin oficialii Geely s-au mulțumit să spună că va avea propulsie hibridă, cutii de viteze manuale și automate și va utiliza aceeași platformă cu Volvo V40. Mașina va fi produsă în China și exportată către Europa.