Detaliile oferite de cei de la Ford  arată o gamă largă de sisteme de asistență a șoferului care se bazează pe camere și pe senzori și au rolul de a transforma fiecare călătorie într-una mai confortabilă și mai puțin stresantă. Odată cu noul Edge intră pe piață și o versiune Bi-Turbo a motorului diesel Ford EcoBlue de 2.0 litri care,  împreună cu o transmisie automată cu opt trepte asigură un șofat fără efort.

Dezvăluit în versiunea sportivă ST-Line, noul Edge iese în evidență prin zonele frontale și posterioare redesenate, prin grila masivă de tip fagure, prin elementele suplimentare – inclusiv pragurile evazate – vopsite în culoarea caroseriei, și prin jantele din aluminiu standard de 20 de inci

„Clienții europeni migrează către SUV-uri în număr din ce în ce mai mare, iar gama noastră de modele se pliază perfect pe dorințele acestora. Cu noile tehnologii care-i ajută pe clienți să facă față în traficul aglomerat și să ruleze în confort absolut cu ajutorul rafinatului și eficientului motor diesel EcoBlue de 2.0 litri și al transmisiei automate cu opt trepte, noul Edge este cel mai convingător SUV Ford din istorie”, a declarat Roelant de Waard, vicepreședinte Marketing, Vânzări și Service în cadrul Ford Europa.

Noul Ford Edge introduce în Europa trei noi tehnologii Fde asistență a șoferului.Sistemul de frânare post-coliziune ajută la reducerea efectelor unei potențiale coliziuni secundare prin aplicarea unei presiuni moderate asupra frânelor atunci când este detectată o coliziune inițială. Încetinirea vehiculului are potențialul de a limita leziunile pasagerilor și daunelor asupra mașinii. Asistența suplimentară în coloana de direcție la evitarea obstacolelor îi ajută pe șoferi să vireze pe lângă vehiculele oprite sau care rulează cu viteză redusă pentru a evita coliziunile. Conceput pentru a opera la viteze de oraș sau de autostradă, sistemul folosește un radar și o cameră pentru a detecta vehiculele oprite sau lente din fața mașinii și oferă sprijin prin impuls asupra volanului pentru evitarea unui accident dacă coliziunea este considerată iminentă. Tempomatul Adaptiv cu Oprire-Pornire și Fixare pe centrul benzii de rulare ajută vehiculul să păstreze o distanță de siguranță față de mașinile din față și reduce stresul în timpul drumurilor lungi în trafic ușor păstrând vehiculul pe centrul benzii de rulare.

 

Interior conectat

Un panou de încărcare wireless disponibil opțional și ascuns în compartimentul frontal de pe consola centrală oferă acum încărcare fără cablu pentru aparatele compatibile, iar sistemul de comunicație și infotainment Ford SYNC 3 – compatibil gratuit cu Apple CarPlay și Android Auto™ – le oferă șoferilor posibilitatea de a controla telefoanele conectate, sistemul audio, navigația și climatizarea cu ajutorul comenzilor vocale sau prin ecranul sensibil la atingere al unui monitor color de 8 inci.

Clienții pot să-și îmbunătățească experiența audio cu ajutorul noului sistem audio premium B&O Play, special reglat pentru noul Edge. Sistemul folosește un procesor de sunet digital cu 10 canale pentru a controla și egaliza fiecare incintă acustică, asigurând o distribuție uniformă a sunetului în habitaclu. Opțiunea surround pune la dispoziția melomanilor o experiență audio și mai cuprinzătoare.

Noul Edge oferă, de asemenea, un instrumentar de bord 3D complet configurabil care le oferă șoferilor posibilitatea de a personaliza așezarea și forma vitezometrului, a turometrului și a ecranelor cu informații legate de rulare. Ajustarea merge până la posibilitatea alegerii între 7 nuanțe diferite, menținând în același timp un design elegant și simplu. Tehnologiile suplimentare legate de confort includ un plafon panoramic pe întreaga lungime a acoperișului, scaune frontale încălzite și aerisite, scaune posterioare încălzite și volan încălzit.

Noul Edge le va fi oferit clienților europeni, pe lângă varianta sportivă ST-Line, în versiunea premium Vignale, în cea stilată Titanium sau în bogata echipare Trend.