Conform documentului, procesul de modernizare a reţelei de unităţi BCR marchează la 4 ianuarie 2018 o nouă fază, odată cu transformarea a 28 de sucursale bancare din întreaga ţară în filiale de tip cashless, complet funcţionale, începând chiar cu prima zi lucrătoare a noului an. 

Reţeaua BCR va dispune, astfel, de 41 de sucursale cashless, iar numărul acestora va creşte până la 125 pe parcursul anului 2018. Totodată, BCR va deschide, în acest an, şapte sucursale noi de tip Centru de Dialog Financiar, iar alte 58 vor fi modernizate, în baza unei investiţii totale de peste 50 de milioane de euro în următorii doi ani. 

„Modernizarea reţelei de unităţi reprezintă o componentă esenţială a strategiei noastre de retail. Întreaga arhitectură a noilor sucursale BCR, inclusiv conceptul de agenţii cashless, a fost dezvoltată ţinând cont de propunerile venite din partea clienţilor noştri şi în strânsă legătură cu strategia de dezvoltare a Grupului Erste. Prin migrarea completă a operaţiunilor curente în numerar înspre maşinile electronice multifuncţionale, vom putea oferi, în primul rând, o nouă experienţă în cadrul agenţiilor cashless”, a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte Retail & Private Banking BCR.

„În fiecare din cele 33 de unităţi BCR cashless, clienţii vor putea derula operaţiuni bancare curente graţie celor două tipuri de echipamente de ultimă generaţie instalate – MFM, adică maşini multifuncţionale care permit o gamă largă de operaţiuni, şi APT, adică Ghişeu Automat BCR (APT) destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot efectua depuneri de numerar şi plăţi de facturi”, se arată în comunicatul băncii.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe. BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 22 de centre de afaceri si 18 birouri mobile dedicate companiilor şi 514 unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori, având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM – peste 2.000 de bancomate şi POS – 15.200 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, Mobile Banking, Phone-banking şi E-commerce.