În 2006, Dinu Patriciu a preluat pachetul majoritar al companiei Adevărul de la Ana Maria Tinu, fiica lui Dumitru Tinu. Ulterior, omul de afaceri a investit în mod constant în dezvoltarea trustului de presă care a trecut prin numeroase schimbări de strategie. În această perioadă s-a înfiinţat compania Adevărul Holding pe care Patriciu dorea să o transforme în cel mai puternic brand din media.

Potrivit adevarul.ro, pe lângă publicaţiile din România, trustul deţinea şi un cotidian tabloid în Ucraina şi revistele-satelit ale acestuia (TV, sănătate, femei, gătit) şi o divizie TV, un post de radio, patru tipografii, propria agenţie de publicitate, un magazin online şi un serviciu de mică publicitate. În februarie 2011, Patriciu a vândut cotidianul <<Blick>> şi celelalte publicaţii din Ucraina. Proiectul <<Adevărul de Seară>> a fost transformat în săptămânalul local <<ADS>>, la care conducerea Adevărul Holding a renunţat în octombrie 2011. Patriciu ar fi investit 30 de milioane de euro pentru înfiinţarea şi echiparea diviziei TV. Conducerea trustului a anunţat, în februarie 2012, că renunţă la acest proiect. Ulterior, în primavară, s-a încheiat un acord cu Arpad Paszkany, patronul trustului de presă Transilvania Media Group, care va folosi infrastructura diviziei. Expansiunea a cotinuat, deşi problemele de lichiditate începuseră deja şi apăreau tot mai multe poveşti despre datorii. În august 2011, trustul a preluat postul de radio City FM, rebranduit în Click FM. Însă din septembrie 2006 şi până în martie 2012, omul de afaceri ar fi investit 200 de milioane de dolari pentru ridicarea grupului de presă. Potrivit datelor disponibile la Registrul Comerţului, trustul şi companiile conexe au datorii care depăşesc 30 de milioane de euro.

În cele din urmă, Dinu Patriciu a vândut trustul Adevărul în octombrie 2012 către Cristi Burci, cu multe datorii şi cu multe salarii neachitate. Chiar un fost angajat povesteşte aici cum era situaţia în perioada de declin a trustului.