Informația a fost publicată de Bloomberg și preluată de Reuters, iar potrivit sursei citate, tranzacția se ridică la suma de 5 miliarde de dolari. De menționat este faptul că, în 2014, Verizon a cumpărat AOL cu suma de  4,4 miliarde de dolari, iar în anul 2017 a cumpărat Yahoo, cu 4,5 miliarde, și le-a unit sub aceeași divizie.

În ceea ce privește scopul final, acesta era realizarea unui competitor atât pentru Facebook cât și pentru Google, pe piața publicității digitale, însă lucru nu s-a întâmplat, valoarea activelor sale media înjumătățiându-se.

Ulterior însă, grupul american a început să se concentreze mai mult pe divizia sa de telefonie, iar în acest moment se concentrează pe instalarea rețelelor 5G. În ceea ce privește devizia media Verizon, aceasta cuprinde atât motoarele de căutare AOL și Yahoo, portalul Yahoo Finance și Yahoo News, site-ul Yahoo Sports, site-urile de tehnologie TechCrunch și Engadget, dar și site-ul auto Autoblog. Totodată, divizia  brandul Netscape, care în perioada anilir 1990, era unul dintre cele mai populare browsere.

Vânzări pe bandă rulantă la Yahoo! 

Întreaga divizie a Verizon a avut în primul trimestru al acestui an venituri de 1,9 miliarde de dolari, în creștere cu 12% față de anul precedent.

Trebuie menționat și faptul că, în ultimii ani, Verizon a vândut o serie de branduri din această divizie. Este vorba despre site-ul Huffington Post, care a fost vândut în 2020 către BuzzFeed.

Totodată, rețeaua socială Tumblr a fost vândută și ea în 2019 către WordPress.com. Același lucru s-a întâmplat și cu rețeaua foto Flickr, vândută în 2018, an în care a fost dat și site-ul de filme Moviefone.

În același timp, divizia de hărți MapQuest a fost vândută în anul 2019. De asemenea, în urmă cu câțiva ani, Verizon o închis aplicațiile de mesagerie Yahoo Messenger, în 2018 și AIM, în 2017.

Amintim faptul că în anii 2000, Yahoo era una dintre cele mai mari companii de tehnologie din lume, având o valoare bursieră de 125 de miliarde de dolari, conform Business Insider. Încă din anul 2008, Microsoft a vrut să cumpere Yahoo cu 44,6 miliarde de dolari, în încercarea de a concura cu Google, însă oferta a fost respinsă.