Mai exact, potrivit ultimelor informații transmise de comapnie, cei care nu vor accepta noile condiții de utilizare al produsului își vor putea păstra conturile, însă vor primi în continuare notificări.

Anunțul făcut de companie vine cu doar o săptămână înainte de termenul limită la care utilizatorii WhatsApp trebuie să accepte noile condiţii de utilizare, oficialii companiei anunţă că revin asupra deciziei de a limita funcţionalitatea pentru cei care nu apasă butonul prin care să-şi dea acordul.

De menționat este faptul că, în cursul anului trecut, WhatsApp și-a amenințat utilizatorii care nu sunt de acord cu noile condiţii. Mai exact, compania preciza că aceștia vor pierde, treptat, accesul la mai multe funcţii ale aplicaţiei.

Pentru că tot mai mulți utilizatori au migrat deja la alte aplicații similare cu WhatsApp, compania și-a shcimbat atitudinea, motiv pentru care spune că, şi dacă nu acceptă condiţiile, utilizatorii vor putea folosi produsul la fel ca şi până acum.

Ce ”pedeapsă” primesc utilizatorii WhatsApp 

Totuși, există și un lucru nu foarte plăcut pentru utlizatorii care nu vor să accepte modificările. Mai exact, aceștia  vor fi stresaţi cu notificări constante, care le vor aduce aminte că nu şi-au dat acordul. Cei de la WhatsApp speră, probabil, că acest gen de presiune va fi mai eficient decât ameninţările.

Până în prezent nu se știe care este motivul pentru care WhatsApp să-şi schimbe poziţia, însă este posibil să existe un număr mare de utilizatori care nu şi-au dat încă acordul, iar oficialii companiei să se teamă de un alt episod negativ, precum cel din momentul anunţării noilor condiţii, când milioane de utilizatori au trecut la Telegram şi Signal.

În ceea ce privește noile funcții ale aplicației, WhatsApp va începe să transfere noi informaţii către Facebook, legate de viitoarele funcţii de shopping ale produsului, funcţii care vor include şi un instrument de plată.

Este foarte posibil ca în același timp, Facebook să vrea să folosească datele de plată ale utilizatorilor WhatsApp pentru îmbunătăţirea targetării reclamelor.

Aminti faptul că, termenul limită pentru acceptarea noilor politici este 15 mai, însă, în condiţiile în care nu vor exista alte repercusiuni în afara notificărilor, pentru cei care nu le acceptă, acesta îşi pierde din semnificaţie.