Oficialii companiei estimează că în următorii 3-5 ani tot mai mulţi retaileri se vor orienta către identificarea unor concepte cheie în amenajarea magazinelor.

„Am avut un caz în care poziţionarea rafturilor la 40 de cm distanţă de podea îngreuna accesul consumatorilor la produsele dorite, determinând scăderea dramatică a vânzărilor. Este greu de crezut că un detaliu atât de mic poate avea o influenţă atât de mare, dar, odată ce problema a fost soluţionată şi rafturile au fost plasate la 80 de cm, o înălţime uşor accesibilă, vânzările au crescut proporţional”, a declarat Alexander Athanassoulas, directorul executiv al companiei.

Potrivit consultanţilor Stirixis, în 2004, prin rearanjarea echipamentelor din spatele unei tejghele de cafenea, amplasată într-un mall din nordul Greciei, s-a reuşit creşterea vânzărilor cu 40%, în timp ce personalul a scăzut cu 30%.

Stirixis a fost înfiinţată în anul 1996, iar în prezent are sedii în Atena şi Bucureşti, de unde coordonează proiecte în întreaga zonă de sud-est a Europei.