Un supermarket rusesc cucerește Europa! Au deja magazine în Germania, România și Polonia și se pregătesc să își extindă rețeaua.

Strategia retailerului constă în vânzarea de produse la cele mai mici prețuri, fără un control strict al calității sau provenienței.

Un supermarket rusesc cucerește Europa! Ofertă pentru cei fără mari posibilități financiare

Ruşii atacă piața germană de retail. Un lanţ de supermarketuri din Siberia a început să se instaleze în Germania, dar şi Europa de Est.

”Cunoscută pentru că nu dă atenție originii și calității produselor, reţeaua MERE intră acum frontal în Occident prin Germania, bastionul istoric al lui Aldi și Lidl”, scrie Le Monde.

Supermarketurile MERE şi-au făcut loc şi pe piața din România cu prețuri mici. Rușii ademenesc prin conceptul ”hard-discount”, promit produse cu 20% sub prețul pieței.

E un fel de supermarket al săracilor, ieftin, fără pretenții, cu marfa la grămadă. Până acum, MERE și-a anunțat prezența în Snagov, Brașov, Piatra Neamț, Turda, Bistrița, Slobozia, Suceava şi Tecuci.

Kaufland şi Lidl sunt liderii retailului alimentar românesc. Reţelele nemţeşti „mănâncă“ peste 20% din tot comerţul alimentar de la noi. Afacerile cumulate au sărit de 20 de miliarde de lei în 2020, scrie Ziarul Financiar. Pe locul trei, sunt francezii de la Carrefour.

”Prețuri cu 20% mai mici decât cele de pe piață”

”Suntem unul dintre cele mai mari magazine de tip discount din Rusia, operând sub marca Svetofor, care include peste 800 de magazine. Suntem prezenți în Rusia, Kazahstan, Belarus și China, în prezent începem activitatea și în țările din UE sub denumirea MERE.

În momentul de față planificăm deschiderea magazinelor în România, Germania, Azerbaidjan și Polonia. Planificăm să deschidem 105 de puncte de vânzare în Polonia.

În magazinele noastre veți găsi o gamă largă de produse la cele mai mici prețuri.

Avantajele noastre sunt următoarele:
Prețuri cu 20% mai mici decât cele de pe piață, acestea fiind obținute datorită colaborării directe cu producătorii, unei politici stricte a costurilor și unei marje comerciale minime.
Clientul face economie de timp în căutarea de bunuri și achiziții.
În magazinul nostru clientul plătește marfa și nu brandul.
Locație convenabilă și acces ușor.
Nu există taxe de intrare de la producători.
Nu există taxe suplimentare, bonusuri și alte mecanisme similare.”, se arată pe pagina de internet a retailerului.

Sursă foto: Dreamstime