Avantajele unui site web profesional sunt mari:

  • Te va ajuta să comercializezi mai bine afacerea
  • Este cea mai ieftină formă de publicitate
  • Este un instrument de a aduna feedback valoros cu privire la produsele și serviciile tale
  • Te va ajuta să câștigi noi clienți
  • Este un instrument puternic de vânzare.

Iată care sunt principalele 6 lucruri, de care are nevoie un site-web profesional:

1. Comunicare clară și directă

Un site web trebuie să prezinte mesajul în mod clar și direct, astfel oamenii vor înțelege mai ușor și rapid ce vinzi. Păstrând mesajul simplu de înțeles, site-ul va consolida afacerea și marca ta, te va face să pari mai  profesionist și de încredere. Prin această imagine excelentă, ce reflectă afacerea ta, șansele ca vizitatorii să devină clienții tăi în scurt timp, sunt mai mari.

Foarte important este să te asiguri că ai actualizat toate informațiile de contact, de pe pagina web a site-ului, construită special pentru asta. Toate aceste informații (ex. adresa de e-mail, sediul, numărul de telefon) trebuie să fie 100% actuale și exacte.

2. Navigare ușor de înțeles

Vizitatorii ar trebui să poată naviga ușor și să interacționeze cu site-ul web. Pentru a-i face să revină, ar fi recomandat ca: navigarea să fie simplă și logică, aspectul site-ului să fie uniform, iar conținutul să fie relevant și eficient.

3. Mărturii primite de la clienți

Pentru a-ți îmbunătăți cifra de vânzări, o modalitate ușoară este adăugarea de mărturii primite de la clienți. Vizitatorii sunt curioși să știe ce cred alți clienți despre produsele sau serviciile prezentate pe site. Mărturiile primite de la clienți și adăugate pe site, oferă avantaje precum:

  • Pot comunica vizitatorilor experiențele pozitive pe care le-au avut alți clienți vis-a-vis de produsele de pe site
  • Pot descrie calitățile produselor și reprezenta un îndemn direct la cumpărare
  • Pot convinge chiar și pe cei mai pretențioși clienți să cumpere produsele.

Statisticile arată că:

  • 79% dintre consumatori au încredere în mărturiile online
  • 84% dintre vizitatori au la fel de multă încredere în recenzii, ca în recomandările unor prieteni
  • 91% dintre consumatori au mai multă încredere în afacerea ce are recenzii pozitive.

4. Adăugarea unui videoclip introductiv rapid

Printr-un videoclip introductiv, scurt de cel mult 3 min, poți explica afacerea și prezenta echipa, poți oferi o privire de ansamblu asupra companiei. Asta este o modalitate prin care ai posibilitatea de a atrage un utilizator nou, care nu cunoaște marca ta de produse.

5. Prezentarea generală a produselor și serviciilor

Prezentarea caracteristicilor produselor și serviciilor comportă o relevanță aparte, care este la fel de importantă ca și definirea lor. Aceste informații ce sunt prezentate pe pagina de pornire a site-ului, vor oferi mai multe detalii pentru potențialii clienți și, în plus, vor ajuta la o clasare mai bună a paginii în acele servicii din motoarele de căutare.

6. Folosirea de imagini originale, de înaltă calitate

Prin folosirea unor imagini de calitate înaltă, poți arăta în mod sigur faptul că pui accent pe profesionalism și ești atent la detalii. Fotografiile cu echipa, de pe pagina de pornire, trebuie să fie reale, pentru a contura o imagine de ansamblu, realistă vizitatorilor; ei vor vrea să afle de la cine vor cumpăra produsele sau serviciile respective.

Indiferent ce tip de afacere ai, dacă recurgi la crearea rapidă a unui site prin Ionos.ro poți beneficia de măsuri de securitate și siguranță excelente, acesta fiind cel mai mare furnizor de servicii de găzduire de pe piața europeană. Poți fi sigur că astfel, website-ul tău va fi sigur pentru vizitatori, va fi protejat împotriva virușilor și programelor de tip malware, va avea datele și softurile protejate împotriva hackerilor.