Retailerul a confirmat evoluţia segmentului home & deco în România prin datele înregistrate în ultima jumătate a anului 2019 şi la începutul anului 2020.

”Aceste date indică o creştere de peste 30% a numărului de căutări în online cu privire la mobilier, decor şi accesorii pentru organizare. Interesul se regăseşte şi în creşterea de peste 27% a valorii comenzilor plasate în ultimele 6 luni pe site-urile Vivre, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent”, se arată în comunicat.

De asemenea, potrivit companiei, în acest interval au fost plasate peste 570.000 de comenzi, iar cea mai mare comandă înregistrată în România a fost de 20.989 euro. Recordul de trafic a fost atins în noiembrie, când aproximativ 42.000 de utilizatori unici au fost prezenţi pe site.

”Anul 2019 a fost despre continuarea migrării clienţilor din retailul offline în online pe segmentul de home & deco. Acest trend ne-a sprijinit dezvoltarea accelerată şi astfel am reuşit să îmbogăţim ecosistemul Vivre cu peste 189.000 de clienţi noi. În 2020 migrarea se va accelera, pe măsură ce piaţa se va obişnui cu beneficiile comenzilor din confortul propriei locuinţe. Această experienţă va fi completată de o varietate mai mare de produse, fapt ce va permite clienţilor să îşi găsească mult mai uşor articolele care îi reprezintă. Pe acest fundament estimăm că vom depăşi numărul de 1 milion de clienţi, iar ţările de la care avem aşteptări mari în acest an sunt Ungaria, Croaţia şi Slovenia”, a declarat Iulian Vegheş, VP of Marketing.

 

Peste 300.000 de clienți activi

 

În anul 2019, Vivre a înregistrat un număr total de 316.316 clienţi activi, din care 189.000 au fost clienţi noi. S-au procesat peste 2.300.000 de produse ce au fost livrate în România şi alte 8 ţări, iar cele mai multe vânzări au fost realizate în România, Bulgaria, Ungaria şi Croaţia. Începutul lui 2020 continuă evoluţia interesului faţă de segmentul online de home & deco.

Doar în luna ianuarie, Vivre a înregistrat o creştere de aproximativ 31% a numărului de vizitatori faţă de aceeaşi lună a anului 2019. Aproximativ 35% din utilizatori au provenit din România. De asemenea, traficul de pe mobil a continuat creşterea şi a depăşit 75% din totalul vizitelor pe site-urile şi aplicaţiile Vivre.

“Anul acesta vom continua trendul ascendent din povestea Vivre, respectiv să creştem mult şi sănătos. Investim masiv în operaţional şi în marketing. Ne concentrăm toate acţiunile pentru a stimula loialitatea faţă de brand: produse deosebite, experienţe inovatoare şi focus pe piaţa de home & deco”, a declarat Monica Cadogan, CEO & Co-founder Vivre.