Producatorul de bunuri de lux Cartier International sfideaza criza economica si deschide cel mai mare magazin din Orientul Mijlociu.

Showroom-ul de peste 700 de metri patrati deschis in Dubai Mall demonstreaza increderea pe care Cartier o are in cumparatorii de produse de lux si increderea ca acestia vor continua sa cheltuiasca sume imresionante pe bijuterii si ceasuri de lux chiar si in plina criza economica.

De asemenea, potrivit oficialilor Cartier, vanzarile din Orientul Mijlociu nu au fost afectate de recesiune. „Se observa desigur o scadere”, a spus Bernard Fornas, presedintele si CEO-ul grupului. „Chiar si asa, vanzarile in Dubai si in intreg Golful au fost foarte bune”, a mai adaugat oficialul Cartier.

Grupul a deschis primul magazin in Dubai in 2004 si are in Orientul Mijlociu 12 unitati, vizand extinderea cu inca 6 in viitorul apropiat.

La nivel global, Cartier are 300 de magazine.

Sursa: Khaleej Times