Noul nume al companiei este un cuvânt recent inventat ce sugerează ideea de lume delicioasă plină de momente de bucurie. “Monde” este inspirat din versiunea latină a cuvântului “lume”, şi “delēz” este o expresie originală a cuvântului “delicios.” În plus, cuvântul “International” exprimă natura globală a afacerii.

Prezentă în România din 1994, Mondelēz International, cunoscută anterior sub numele de Kraft Foods,  are în portofoliu mărci de cafea (Jacobs, Nova Brasilia şi sistemul de preparare a cafelei – Tassimo), ciocolată (Milka,Toblerone, Poiana şi Africana), biscuiţi (belVita, OREO, Milka, Pepito, Pim`s, Barni, TUC), plus şi bomboanele Halls.

Compania este lider de piaţă în categoriile de cafea, ciocolată şi biscuiţi în România, poziţie pe care doreşte să o consolideze prin investiţia continuă în mărcile sale, prin inovaţie şi extinderea gamei de produse.
 
De ce un nume nou? La 1 octombrie, 2012, Kraft Foods s-a împărţit în două companii publice de top: o companie de snacks la nivel global, cu creştere semnificativă şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu o marjă de profit ridicată. Aceasta din urmă, îşi menţine numele de Kraft Foods Group, Inc. În consecinţă, compania de snacks la nivel global a avut nevoie de un nume nou: Mondelēz International.

Decizia de a împărţi compania s-a datorat strategiei diferite de creştere şi dezvoltare între categoriile de snacks şi celelalte produse alimentare din portofoliul companiei. Mai mult, aceste categorii aveau nevoie de direcţii noi de dezvoltare, elaborate în pieţe separate.

17 ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv România, s-au alăturat organizaţiei Europene Mondelēz International (MEU), cel mai mare producător de ciocolată, biscuiţi, bomboane şi băuturi răcoritoare sub formă de pulbere şi al doilea mare producător de gumă şi cafea.

Mondelēz International obține un profit anual de aproximativ 36 de miliarde de dolari și operează în mai mult de 80 de state, cu aproape 100.000 de angajați.