Astfel, pe targetul Național, Kanal D și-a ținut fanii aproape cu prima parte a reality-show-ului matrimonial „Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea (2,8% Rating și 16,1% cota de piață), Știrile Kanal D de prânz, prezentate de Ilinca Obădescu (2,6% Rating și  14,9% Share), „În căutarea Adevărului”, emisiunea găzduită de Ernest (4,7% Rating și 23,6% Share), și „Teo Show”, cu Teo Trandafir și Bursucu (3,3% Rating și 14,8% Share).

Andreea Mantea

Și la nivelul publicului Comercial (18-49), Kanal D și-a păstrat poziția de lider, în intervalul 11:00-15:00, cu „Puterea Dragostei” (2,1% share și 16,8% Share), Știrile Kanal D (1,7% Rating și 15,0% Share) și emisiunea „În căutarea Adevărului” (1,9% Rating, 16,3% Share).

Ilinca Obădescu

Teo Trandafir și Bursucu

„În căutarea Adevărului” – primul loc pe toate cele trei targeturi monitorizate

„În căutarea Adevărului” a fost, ieri,  lider incontestabil de audiență pe toate cele trei targeturi, înregistrând și pe All Urban cifre ce au plasat Kanal D pe prima poziție în topul televiziunilor (2,8% Rating și 15,6% Share).

În minutul de aur, înregistrat la 14:53, peste un milion de telespectatori (1.059.000) urmăreau „În căutarea adevărului” cu sufletul la gură. O medie de 825.000 de fani ai show-ului prezentat de Ernest au urmărit Kanal D în fiecare minut al difuzării emisiunii, în intervalul 13:00 – 15:00.

Ernest