”În prima săptămână de la deschidere, magazinul IKEA Pallady a înregistrat vânzări de 7.861.142 lei. Peste 100.000 de oameni au vizitat magazinul în perioada 24 iunie – 30 iunie 2019 (inclusiv), valoarea medie a bonului de cumpărături fiind de 245 de lei. IKEA Pallady este deschis în fiecare zi de la 10.00 la 22.00, în timp ce restaurantul este deschis de la 9.00 la 21.00.”, a precizat compania într-un comunicat de presă.

Doar în ziua deschiderii, IKEA Pallady a fost vizitat de 19.000 de oameni și a înregistrat vânzări de 1.167.094 lei, valoarea medie a bonului de cumpărături fiind de 181 lei.

Acesta este cel mai marea magazin al companiei din sud-estul Europei.

Noul magazin Ikea Pallady se întinde pe 37.000 de metri pătraţi şi pune la dispoziţia clienţilor aproape 10.000 de produse. În interior, pot fi vizitate trei modele de interioare integrale şi 58 de camere pline de idei şi inspiraţie realizate pe baza cunoştinţelor despre casele românilor.

De asemenea, Ikea Pallady dispune de un loc de joacă supravegheat, dedicat copiilor, precum de un restaurant în care se servesc atât specialităţi suedeze, cât şi preparate româneşti.