Cu ce scor au câștigat Faimoșii

O revenire spectaculoasă a Faimoşilor de la “Survivor România”, odată cu prima lor victorie adjudecată, în ediția de aseară a emisiunii. După înfrângeri consecutive, Echipa Roșie s-a mobilizat în meciul de aseară și a câștigat bătălia, cu scorul de 10 la 9. Punctul decisiv a dat emoții uriașe concurenților, fiind adjudecat de Faimoși, la ștafeta mixtă, un duel încărcat de dramatism, în care concurenții s-au luptat cu ultimele puteri pentru victorie.

Premiul, constând în provizii, a mers pentru prima oară, la Faimoși, care s-au bucurat de prima lor victorie, alături de noii concurenți sosiți. În urma eliminării Cristinei Siscanu și a retragerii din competiție, din cauza unei accidentări, a lui Augustin Viziru, doi concurenți, Raul Ionuț Cormos, antrenor de fitness, și Ghiță Balmuș, jucător de baschet, s-au alăturat Faimosilor, și Cornel Chirică, antrenor de fitness, a intrat în echipa Războinicilor.

Tensiunea concursului și-a spus cuvântul în ediția de aseară Survivor România, strategia construită de Lino Golden de a-i demoraliza pe adversari s-a concretizat într-un conflict aprins între acesta și Lola, de la Războinici.

În ediția din această seară “Survivor România”, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, concurenții vor avea parte de un nou duel, prin care trebuie să își demonstreze forța, îndemânarea și stăpânirea de sine.

Kanal D, lider de audiență

Reality-ul “Survivor România” vizionat de peste un milion și jumătate de fani. Kanal D, lider de audiență la nivelul întregii țări cu ediția difuzată seară

Competiția “Survivor România” devine foarte strânsă, fiecare ediție a reality-ului adună în fața micilor ecrane sute de mii de fani, suporteri ai Faimosilor și
Războinicilor.  Ediția de aseară a emisiunii prezentate de Dan Cruceru a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, la nivelul populației din întreaga țară. Conform datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D s-a impus lider de piață duminică seara, la nivel Național, și pe locul doi, la nivel All Urban.

Aproape un milion și jumătate de telespectatori au urmărit, cu sufletul la gură, în fiecare minut al difuzării, confruntarea dramatică între Faimoși și Războinici, la “Survivor România”. Minutul de aur, atins la 20:55, momentul în care cei trei noi concurenți s-au alăturat celor două echipe, a adunat în fața micilor ecrane peste 1.6 milioane de suporteri.

Duminică, 26 ianuarie, Kanal D a înregistrat 7,8% rating și 16,6% cota de piață, pe targetul Național, și 6,4% rating și 13,9% cota de piață, pe targetul All Urban.