Dan Negru, mesaj pentru timișoreni: Să nu le fie frică! Frica nu oprește moartea, frica oprește viața!

„Spuneți-le timișorenilor că șpaisurile vor rezista! Spuneți-le să nu le fie frică!”, a scris Dan Negru într-un mesaj de încurajare postat pe pagina sa de socializare.

„Am închis, Dane. N-am mai putut” mi-a spus Karol, colegul meu de la generală 14 din Fratelia, Timisoara. Avea o afacere cu trei microbuze luate pe leasing.

Intr-o țară fără clasă de mijloc, când criza sanitară o să lase loc celei economice și când „helicopter money” va dispărea, cei bogați vor fi și mai bogați și cei săraci vor fi și mai mulți. Caut o încurajare zilele astea pentru ai mei, pentru timișoreni. Timișoara e in carantină…

Le-aș spune să se oprească in Piața Unirii acolo unde e statuia ridicată in amintirea ciumei. După pandemia de atunci, economia a crescut brusc pentru că boala a schimbat atitudinea oamenilor față de consum și dându-și seama că viața e prea scurtă,oamenii au început să se bucure de ea.

Creșterea consumului după epidemia de ciumă a netezit drumul spre Renaștere in Europa. Să-i spunem asta lui Karol care și-a închis afacerea. Spuneți-le timișorenilor că șpaisurile vor rezista! Spuneți-le să nu le fie frică! Frica nu oprește moartea, frica oprește viața!”, a scris Dan Negru, într-o postare realizată pe Facebook.

Anunțul făcut anterior de Dan Negru

Anterior, Dan Negru a fost întrebat ce cariere și-ar dori să urmeze copiii lui și ai soției. În acest context, prezentatorul cu milioane de fani a spus că ar prefera ca aceștia să se îndrepte spre medicină, deoarece în domeniul lui „nu-ți mai răspunde nimeni la telefon când nu mai însemni profit”.

„Sper ca măcar unul din ei să semene pe mama lor, pe Codruța și să ajungă medic. E o meserie practică. Lași ceva în urmă. Eu am împachetat fum. Când nu voi mai prezenta interes pentru bussinesul TV, mă vor arunca fără să mă mai cunoască, ca pe un câine nefolositor.

Televiziunile din România au făcut asta cu toți, de la Țopescu, la Andrei Gheorghe. Televizunile, proprietarii lor, directorii nu au niciun respect pentru istoria businessului, pentru repere, exiști doar cât timp produci bani, nu mai contează că zeci de ani ai construit un brand sau că ai adus notorietate. Când nu mai însemni profit, nu-ți mai răspunde nimeni la telefon”, a declarat Dan Negru pentru click.ro

Sursă foto: Captură YouTube