Citibank a anunţat astăzi că a intrat pe piaţa de retail, oferind acces persoanelor fizice la produsele şi serviciile bancare ale băncii. Oferta retail include Citibank Online – servicii bancare online şi CitiPhone Banking – servicii bancare telefonice, acestea fiind disponibile cleinţilor care deţin cont curent la Citibank România.

„Lansarea retail banking-ului în România face parte din strategia noastră globală de a avea un model de afaceri care plasează clientul în centrul atenţiei noastre,” a declarat Sanjeeb Chaudhuri, director general retail pentru Europa, Orientul mijlociu şi Africa.

Banca a declarat că decizia de diversificare a ofertei către clienţi se bazează pe o serie de studii legate de ofertele existente pe piaţă, corelate cu cererea clienţilor. „Clienţii noştri ar trebui să se concentreze asupra dezvoltării propriei cariere şi a vieţii personale, fără să îşi facă probleme în legătură cu operaţiunile bancare,” a declarat Kumar Ramachandran, directorul departamentului Persoane fizice.

Banca a anunţat şi deschiderea a două noi sucursale în Bucureşti, numărul de agenţii din capitală ajungând astfel la 7.

Pentru clienţii cu venituri mari, banca a lansat serviciul Citigold, care oferă atât produse prin care clineţii pot creşte sau proteja resursele financiare, cât şi o serie de privilegii de călătorii, divertisment, cumpărături etc.