Reclamele au fost alese în funcție de originalitate, putere de promovare și succes pe internet. 

5. Chipotle – "Back to the Start" –  2.2 milioane de vizualizări pe YouTube
 <iframe src="http://www.youtube.com/embed/aMfSGt6rHos" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>

4. NTT Docomo – "Touch Wood SH-08C" – 7,4 milioane vizualiări pe YouTube.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/C_CDLBTJD4M" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>

3. Nokia – "Splitscreen: A Love Story – 140,000 vizualizări pe Vimeo.

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/H-xqoRqRwW8" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>
2. Volkswagen – "The Force" – a obținut 44,5 milioane de vizualizări pe YouTube.<iframe src="http://www.youtube.com/embed/R55e-uHQna0" allowfullscreen="" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>
1.      ISPCC – "I can’t wait to grow up"
Poate cel mai eficient spot privitor la violență și abuzuri împotriva copiilor, realizat de Ogilvy Dublin. Reclama a fost interzisă în Irlanda și a avut 616.000 de vizualiări pe YouTube

<iframe src="http://www.youtube.com/embed/cdHb6I0kSiM" frameborder="0" height="315" width="560"></iframe>